Ok kom med resultaterne, og bevis på screen shot er jeres ved at skrive i console Name: Nord <-- det nok bevis vil jeg mene.. også hvor mange fps i scorer i testen :D.. Go go go duel <-- 804.52 fps indtil nu :D
jo tak :D.. når jeg engang kommer til nogen penge satser jeg på at få en score på en 14-16k, vil smide et extra gts kort i, også en Q6600 med G0 stepping, og måske 2 gb ram mere
Hvad er det udfra at du konkludere at manden er syg til OC ? :) det eneste han har skrevet er at han kører 3.4ghz på sin cpu :) hvilket ikke er noget voldsomt, er der mange med std. kølere der også kører op på...
Det eneste jeg ser er en der har købt en god comp, fundet en god cfg, også tester vi løs.... intet med OC at gøre...
nice :d.. men.. undrer mig lidt.. hvis det er det system du har i din profil tror jeg sku ikke helt på det :S... 640mb ram giver jo ikke ligefrem 6000 point mere.. :S
men ja gerne link :)
Redigeret: Torsdag d. 25. oktober 2007 - kl. 23:30
INTEL QUAD CORE Q6600, 8MB CACHE (2x 4MB) .. <-- kommer and på hva du har oc til
ASUS P5N-E SLI BUNDKORT, NVIDIA NFORCE 650i <-- mit er bedre pga chipsettet p35
640MB DDR3 GEFORCE 8800GTS <-- flere ram men ingen betydning med mindre du går højeres end 1280x1024.. hvilket jeg afligevel ikke kan pga 19'' fladskærm
250GB SATAII HARDDISK, 7200RPM + 320GB <-- siger sig selv ingen betydning
EKSTERN LACIE HARDDISK, 7200 RPM
kan antal fps in game ikke være lige meget hvis ens skærm kun kan vise x antal fps (hz)
f.eks. jeg kører fps_max 101 mens min skærm kun kører 60 hz
kan sikkert kører 200 fps in game men det vil da ikke ændre noget da jeg stadig kun kan se 60 af dem, eller har jeg misforstået noget..?
Hvis nu du har været vågen de sidste 10år, så vil du sikkert have bemærket at CRT skræme er enorme kasser, fremfor din som sjovt nok er flad. :D
Men jo, du har ret i din påstand omkring det med hertz. Det er rent faktisk ubetydeligt at køre 100fps, hvis du spiller med fladskærm, da du som regel kun kan se de 75 af dem. (nogle fladskærme kører 60 og nogen kan komme op på de 85. Egentlig har man også udviklet fladskærms TV med 100hz, men det vedrører ikke os omkring gaming) :)
(nogle fladskærme kører 60 og nogen kan komme op på de 85. Egentlig har man også udviklet fladskærms TV med 100hz, men det vedrører ikke os omkring gaming) :) <-- det var det han skrev, mente nu han skriver det ikke vedrører os omkring gaming, men så svarer jeg jo at det gør det vel hvis man spiller på sådan et kæmpe tv med 100 hz? ;D
#EDIT .. sorry en sløv besvarelse.. men har ikke været på gaming det sidste stykke tid :D...
Redigeret: Søndag d. 23. december 2007 - kl. 03:13
take it easy master.. men du læser jo ikke hva jeg siger.. eller han gør for den sags skyld..
playm8 | DeagleXtreme
Fredag d. 26. oktober 2007, kl. 19:34
Selvfølgelig er det en fladskærm.
Hvis nu du har været vågen de sidste 10år, så vil du sikkert have bemærket at CRT skræme er enorme kasser, fremfor din som sjovt nok er flad. :D
Men jo, du har ret i din påstand omkring det med hertz. Det er rent faktisk ubetydeligt at køre 100fps, hvis du spiller med fladskærm, da du som regel kun kan se de 75 af dem. (nogle fladskærme kører 60 og nogen kan komme op på de 85. Egentlig har man også udviklet fladskærms TV med 100hz, men det vedrører ikke os omkring gaming) :)
han siger jo bare det ikke vedkommer os omkring gaming, jeg siger jo så jo det gør det HVIS man har et tv som tager 100 hz som man rent faktisk spiller på????
jeg nævner ikke noget tv.. eller lign da jeg selv sidder med en LCD 19tommer med 75hz..
det ved jeg sku da ikke.. det jo ham der siger der er udviklet fladskærms tv som kører 100 hz.. men det ikke vedrører os omkring gaming.. også er det igen igen igen jeg svarer at det gør det vel HVIS <-- igen HVIS man har sådan et tv som køre med 100 hz..
Alle fladskærme kan stortset køre med 75 hz, når du tager v-sync fra (ellers køre de 60hz). De "100hz" TFT-skærme der er kommet ud har intet med reelle 100hz at gøre, rent "fake" ... hvis det ikke var så sent, ville jeg lige finde et link der ville "bevise" påstanden.
De fleste CRT-skærme kan derimod køre med 100hz, op til en vist opløsnings-grænse.
hehe "haxer" ? :) .... bare gå ind på den blå-avis f.eks og se om du ikke kan finde en 19-22" skærm med "flat-panel" til en 100-500 kr :) ... det burde være muligt
Nu vi lige har gang i den gamle "100 fps gør ingen forskel hvis din skærm kører 60hz", så passer det ikke. Serverne kører med 100 tick, og det kan man ikke udnytte med under 100fps. Alt over 100 derimod er mere eller mindre ligegyldigt. Nu jeg er igang, så vil jeg anbefale alle der kan at få fat i en skærm med så høj refreshrate som muligt, det kan mærkes!
hehe jeg får sgu 530 med min spand :) og det er enda med et gammelt 7800GT kort... hehe er ret sikker på at det er det kort der hiver efter kræfter.... :( må sgu snart få det udskiftet...
Tja syntes det er omvendt :) at det er sjovt at jeg kommer så tæt på dig, med det grafikkort der :) din E4300 kører vel ikke std. ? og mit grafikkort er ikke super glad for de opløsninger der ligger over 1024 :) der mister jeg ret meget performance. hehe men håber da også på at få råd til endten et 8800GT et 2900XT eller et af de nye 8900 kort.. eller et af de nye 8800GTS kort der kommer nu her efter jul...
Min får bedre fps når den er formateret, lige pt. kører lortet faktisk på forkerte drivers :D Skiftede fra mit 4000+ amd, ASrock dual-sata setup til E4300 og ASrock DUAL-vsta uden at formaterer :D hurra for at have mistet sin boot-disk :(
Troede jeg også til at starte med, indtil jeg ville se hvad jeg fik af minimum fps i stresstesten, så jeg slog da selvfølgelig cl_showfps 2 til. Så opdagede jeg så, at den kunne komme over 1000, og så sad jeg og grinte nørdet for mig selv. :D
http://peecee.dk/uploads/1207/hejfps.png
(De 13 fps i minimum skyldes, at jeg tog et screenshot :P)
Nord: Når du har så hurtig en pc...så skal du da også have en skærm hvor du kan se det på og ikke på sådan en lille skærm der ikke ikke kan vise en ordenlig opløsning :)
fik rundet de 13001 med samme setup.. dog bare med vandkøl på cpu hvor den kørte 3.6ghz.. pt køre jeg kun 3ghz da ingen spil jeg har prøvet kræver mere.. kan sagtens få den op på den 3.8.. men det giver ikke meget mere end varme.. jo self bedre resultater men køre afligevel 100 fps i alle spil indtil nu.. bortset fra crysis.. SUK SUK SUK.. det spil sluger en hel elefant om det så var nødvendigt..
men wtf.. alt på very high bortset fra shaders og shadows som står med high og medium, så kører det ellers afligevel 25-40 fps @1280x1024.. hvilket er spilbart så jeg klager ikke helt endnu.. men nu får vi så af se inden alt for længe (håber jeg) hva en omgang sli og 2gb ram mere kan gøre ved det :O
Redigeret: Tirsdag d. 25. december 2007 - kl. 03:37
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!