Nope. Kan du se at der står det? Der står at han synes du har elendige frags, hvilket du har, og at han er ked af at sige det. Andet står der ikke + det er på skrift, så du kan ikke vide hvad han mener med det (-:
Gode frags er ikke nødvendigvis super random frags, men også velspillede frags. I min bog er det velspillet 4 man awp mere værd end et ultrasick(WOWSÅIDET??)antibernaltOgengodportionheldKrydetmeddenbedstedagimitlivTRIPPLEDEAGLE!
Nu så jeg kun 2 min fordi at fragsnes kvalitet slet ikke fangede mig, og på de 2 minutter var der ret mange fragscenes jeg ikke ville have brugt da det ikke er noget specielt.
Nogle af dem var fine, men mange var ikke værd at bruge.
Et fragshow skal helst bestå af syge frags så folk gider bruge 7 min af deres liv på at se det. Men cool musik!
Hvaad flik hvem har tisset på din sukker mad?... han kommer jo bare med en sarkastisk bemærkning der er overhovedet ingen grund til at angribe blue på den måde...
Du har ingen anelse om hvad det her angår så jeg synes bare du skal blande dig uden om martin :D. Anyways det er langt tid siden og det er pisse ligegyldigt.