Et er helt sikkert. Han får kamp til stregen, og jeg er bange for Kessler er en smule overvuderet i forhold til modstanderen.. Men det kan selvfølgelig være jeg tager fejl. (7-9-13)
Tror det kommer meget an på hvem der starter bedst, ingen af dem har været rigtig presset i nogen af deres seneste kampe :) men som sagt bliver det nok en gyser, det skal det også være til 500 kr -.-
ikk får at være bagklog nu hvor kampen er færdig.. :)
Men var ikk været sikker i det du sagde med at kessler ville vinder på point specielt ikk når det var en italiensk dommer.:D
men det blev en god kamp og næsten uanset hvad så tror jeg calzaghe
havde vundet da det var en italiensk dommer :)
Jeg er desværre en der tror på at dommerfusk findes :)
Men respekt calzaghe i 5-6 runde da han virkede uberørt da der kom et uppercut fra kessler :)
Rigtig god kamp, men Galzaghe er også bedst, og fortjent han vandt.
Han står også på toppen nu, men han er ved at være en gammel ked, så der er snart ikke mere i ham.
Men ellers god fight fra Kesslers side af.
Bare en skam at han ikke fik 3 fejl ham Calzaghe.
kessler havde jo nogle gode slag og massere frie slag men da han først havde muligheden for at slå ham i gulvet trak han sig tilbage... det sagde han også selv efter kampen bare underligt han ikke gjorde noget specielt syntes ikke der var den store slåskamp over det, kessler tog det for roligt og med for meget respect. efter min mening
Havde slet ikke troet kessler var sådan, han indrømmede selv at han var klar over han var bagud på point til sidst, men alligevel virkede det imo ikke som om han gav alt hvad han havde :S Og bagefter synes jeg ikk han virker overdrevet skuffet
Hørte jeg godt nok nogle rygter om. Bare en skam, synes ikke rigtig det levede op til forventningerne :) men han er jo kun 28, så om 2 år står han sikkert alligevel med bælterne :)
Bums elsker mig
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!