Så vidt jeg har forstået bliver beta´en udivdet i starten af 2012. Men i et interview siger en fra valve at spillet udkommer når communityet synes det er klart og når valve selv synes det er klart.
Han sammenligner dig kun med dem, han siger ikke du er en 1.6'er :)
Grunden til han gør det er fordi mange af dem af samme holdning om source som du har om GO :D
Jeg siger blot, at du er lige så kritisk som 1.6'erne var, da Source kom. Desuden har du sikkert nogle fordomme til 1.6'ere, siden din personlighed er det rene mug. Dobbeltmoralsk er du i hvert fald.
1) Only the educated are free.
2) The best way to prepare for life is to begin ...
Det kan godt være 1,6 siger det og at jeg siger det men det min mening z.z i har en anden mening og sikkert synes det 100% syg grafik og mega AWESOME!
Men stadig ikke sid der og sammenlign folk med noget som de ikke er.. det idiotisk -,.-
CS: GO bliver kun en succes, hvis brugerne vil det, og eftersom brugerne (i hvert fald størstedelen) ikke har prøvet det endnu, så er dit spørgsmål ikke muligt at svare på.
Source regerer lidt endnu (måske lang tid endnu), men slå lige koldt vand i blodet. Betaen udkommer i starten af 2012, og spillet kommer i hvert fald ikke som helhed før 2. halvår går i gang.
Hvis CS:GO bliver bare marginalt bedre (og det gætter jeg på det gør, da det er i lukket beta), så kunne det sagtens gå hen at blive lige så godt som eller bedre end source, og hvis det kommer til at ske så vinder det nyeste. Jeg har en forestilling om at det kunne gå hen og blive kæmpestort hvis matchmaking kommer til at virke ordentligt, men det må tiden vise.
Det undrer mig lidt at der er så mange herinde der tvivler på det, da det er præcist det samme der er mellem 1.6 og source, og fordi source betaen var _utroligt_ meget ringere end denne her beta, men det endte alligevel med at blive godt.
CS:GO dræber source, uanset hvad i siger :) De nye spillere vil automatisk søge til CS:GO fordi det er det nyeste, og dræbe source lige så stille og roligt.
Det er ikke sikkert. Du kan jo ikke vide om de nye spillere overhoved' gider spille cs hvis det ikke bliver et hit.
Det kan jo være at der vil komme et helt nyt spil og cs vil dø for evigt, men jeg håber det sku' ikke :)
Jeg tror personligt at cs:go bliver en succes!
Well, vil man spille "Counter strike" går man til source nu om dage - Det ender med :GO da det bliver det nyeste.
Tror ikke at et andet spil vil få skylden for at dræbe Counter Strike, tror slet ikke Counter Strike vil dø - Da der bliver ved med at komme nye versioner af det.
Tror jeg skifter til CS:GO den første måned jeg har det, så ellers bare fyre mix og gathers der i for at lære spillet vis jeg kan lig det kunne jeg godt finde på at blive ved CS:GO
hvis 1 cigaret tar 5 min. af dit liv hvad gør ...
Nico Nu har jeg lagt mærke til det flere gange. ...
CS:GO bliver en competitiv succes af en eneste grund, og det er at der er Match Making. Det vil drive så mange normale FFA-spillere over i mere seriøs CS, og skabe en meget større base af spillere. Vi vil med garanti se GO blomstre som CS i de gamle dage, og måske mere. Bare vent og se :)
En anden ting som også er ret tydelig, især det seneste år, er at 1.6 går meget tilbage. Så kombinationen af 1.6's "undergang", og et nyt cs, vil få godt gang i GO.
Jeg "skifter" helt sikkert over, da der alligevel ikke er den store foreskel på Source og GO, og man kan lige så godt følge med tiden :).
En af de ting er vel om Valve afholder nogle events lige LoL gør... Hvis præmierne er der, så er spillerne der også.. Eller i hele taget bare om der bliver holdt mange lans med gode præmier. Hvis præmierne er større i CS:GO end i CSS, så flytter spillerne automatisk til CS:GO.
Synes at folk skal give spillet en chance. Ud for det jeg har set, vækker det ikke min interesse, men det skal helt sikkert have en chance, og som sagt, kan der ske en masse på ½ år+ med et spil som endnu ikke har offentliggjort den rigtige beta.
Tror personligt jeg kommer til at "switche" lidt mellem begge i starten, indtil alle de fede community modes some zombie mod osv. er lavet til GO.
Tror også at spillet kommer til at få god success, og kan bestemt lide nogle af de nye features som matchmaking osv.
Hvad angår release date, så er der ingen der ved det - ikke engang VALVe.
De vil release spillet når de føler at det er klar til at blive released (Perfekt stil, elsker at de ikke rusher det som mange andre moderne game-developers gør!)
Til CPH Games lå scenen nede for enden midt i "hallen"
Til The Blast lå scenen sådan cirka midt i hallen - i venstre side.
Til HKLAN fyldte NikolineNikki hele scenen, den lå sådan lidt mere ovre i hjørnet.
Til ONIC LAN var der ikke nogen scene.
Til Gaming4Life LAN lå scenen i venstre side af hallen, lidt hen imod hjørnet.
Jeg stopper med source når det dør ud. Jeg har spillet det her spil siden 2004 og jeg har ikke lyst til at begynde på noget nyt. Men man ved aldrig, man har et standpunkt til man tager et nyt.