Jeg er aktiv seriøs, mid-highskilld, har meget med erfaringer ifra lans/bootcamp/cup/cb/pcw &cw. spillet i en eu klan de siste år. Skriv til mig videre for info etc.
Jeg ved snart ikk hvor mange topics jeg har læst med dig hvor du skriver "care på danske whinere" osv. hvorfor fanden bliver du ved med at komme igen ? tager du 1 år hvor du cheater på norske servere og så tilbage og haxer lidt her ?
suk
Redigeret: Torsdag d. 8. november 2007 - kl. 20:06
Søger heller ingen dansk klan, håpede bare på det fantes andre end små børn som dig som leste de her topics;) Jamen seriøst kom på tg/tex 08 så kan vi spille lidt sammen @ lan eller piper du for meget? det gidder jeg sku ikke
Noia, min ven har hacket den tilbage.. du er banned på den! også + twonkye også har lagt et topic ind om du havde hacket zkod's acc.. no excuse noia :) Men vil gerne prøve at spille med dig igen..
zKod sin acc har jeg brugt kun 1 gang når prew gav mig pw og username, efter det brugte jeg den ikke så, men twinkie var da super show med de wannabe proof billeder:D
GIDER FOLK AT PRØVE AT FATTE. DRENGEN SIGER HAN GERNE VIL SPILLE PÅ LAN MED JER, FOR AT VISE SIT VÆRD. HVIS HAN ER VILDT RINGE PÅ LAN, SÅ KAN I KALDE HAM ONLINER OG CHEATER, HVIS HAN OWNER JER ER DET BARE GG OG ROFLCOPTER PÅ JER ALLESAMMEN. Og jeg har aldrig set nogle lægge konkrete beviser på hans hax frem, kun en demo i Nuke som beviser INGENTING.
Hvis alle danskere er så dumme hvorfor fanden søger du så clan her ? la nu være med at blive VED med at komme tilbage når du gang på gang siger at folk på den danske source scene er så dumme. Hold dig nu til norge, der er ikke nok sne i danmark til at stå på ski
Lol noia du er så klam at høre på.. den acc du altid har spillet på. hvorfor skulle du låne ducks vens acc og hacke den med pass?? fuck nu bar af med det cheat. og drenge, der er beviser på at han cheater... evt se UltraZ vs Perfection demoen..... NoiA smut nu tilbage til de klamme normænd der ligger rundt på gaden kl 22:00.. også lad de "danske små whiner børn" som du kalder dem, spille i fred uden cheat...
Som folk dog taler herinde lad dog noia være ignorer ham, i viser bare hvor dumme i egentlig er ved at svare på hans lame posts, det meget sjovt at se fra sidelinjen hvordan han køre jer rundt han er da ligeglad med jer og om i tror han snyder tag dog forhelvede til lan med ham og drop fucking whine, det simpelthen så man tror det en børnehave det her . . .
mathiasnielsen007@hotmail.com (freinds)