Alle computere kan køre 100 Fps med den rette cfg... kommer jo an på om ALT skal være std. for så kan du ikke køre 100 hele tiden... Men med en lille cfg så kan du sagtens... IMO
aaarh, ikke ALLE :D Men du har ret i at der skal en riimelig hidsig comp til at køre 100 fps konstant uden at pille ved noget som helst ;>
Til topic:
Tror måske du kan få et problem med at køre 100 fps helt konstant medmindre du får en kyndig til at overclocke din cpu samt får smidt en cfg i hovedet. Dog ingen tvivl om at du uden at spendere flere penge vil kunne køre 100 fps ;>
er gammel 1.6er, så det gør ikke mig noget hvis spillet ligner lort, det er jeg så vant til. men med 800x600 + tweaked cfg ville den da godt kunne trække 100 fps ville den ikke :P?
I smokes kan du nemt løbe ind i problemer, da der er et eller andet i mange af 8xxx-kortene som gør at man dropper meget, hvorimod ældre kort fra nvidia kører noget bedre. Jeg har f.eks. et 6800 og det kan godt køre css med 100 fps, hvorimod de computere der var til The-eXperience havde 8800 så vidt jeg husker og de droppede meget i smokes.
Men i fald af at du ikke har problemer med det så skal du måske have overclocket din cpu til 3.3-3.4 GHz eller lign.
Har ikke pillet ved min cfg - dvs . Jeg ved ikke hvordan man får sin cfg op :D
Altså jeg har dynamiccrosshair og det på . og 1024 x ( et eller andet )
og farve og det..
Kører sgu med en 80-90 fps . :)
EDIT : Det er ikke en spille computer :D?
Redigeret: Mandag d. 12. november 2007 - kl. 13:47
Hvis du kører normalt med 80-90 dropper du jo også meget længere ned så snart der er masser af action. Jeg kører normalt på 170-220 og kan kun lige præcis holde den konstant over 100 i løbet af en hel kamp.
Jeg dropper måske 10 fps, hvis der kommer action med nades og flash og skud i hovedet på mig ..
ellers er det eneste sted jeg dropper end 30 fps på er hvis der ligger end 3-4 smokes og jeg styrter lige igennem dem :D?
Så vil da sige at hvis man nu havde en spille com, så kunne man da køre med en 100 fps uden at lave cfg om og det ? dx
Definer nyere! Ved godt hvad du mener, som i at alle pc'er man køber fra nu af nok kan. Men der er satme stadigvæk mange som har lortespande som ikke kan :D
Men det er heller ikek en nyere maskine.. nyere betyder en maskine som er købt/bygget for nylig.. :) For nylig er IMO det sidste halve år.. måske mere :)
Det er et LORTE grafikkort, så hvis du zoomer i smoke dropper du helt sikkert.. Heldigvis for dig er Sourceenginen MEGET CPU-baseret, så du vil alligevel ku gøre høj fps.
Ved ikke om det kan fixes ved at finde en speciel driver, men ved at f.eks. Angeldust fra 4Kings whinede meget da han skiftede sit 6800 ud med et 8800 da han fik dårligere fps af det så snart der var smokes at se og at det var mega nedern til TeX at man ikke kunne køre ordentlig fps så snart man kom tæt på smokes. Kan ikke huske præcis hvad for et kort der var i de computere, men også et 8xxx.
Dog kører det spritnye 8800GT med en anden kerne og skulle derfor ikke umiddelbart have samme fejl. Ved det dog ikke, da jeg ikke kender nogen som har sådan et ;>
HrLarsen: Den er jo også 1200kr dyre....og da et 8800GT kort kun koster 1500kr så den kan man jo næsten købe det ved siden af...og så har han stadig et 8600 + en bedre CPU.
husk at de fleste fladskærme kun kan vise 60fps...nogle få kan vise 75fps :)
Det nytter ikke noget at PCen kan vise 100fps hvis skærmen ikke kan vise det.
Alle 22" er vist kun i 60Hz.
Redigeret: Onsdag d. 14. november 2007 - kl. 10:34
Så kan vi jo begynde på at han skal samle selv osse..
Han får intet ud af den anden maskine som den er. + der hurtigere ram
Og det med 60hz vs 100 fps.. Det bevidst gang på gang på gang på gang at der ER forskel, alle der spiller cs/css kan se og mærke forskel. Kan selv mærke forskellen. osv osv..
Desuden er 60 hz relativt, da fladskærme opdatere det der ændres, hvor i mod en crt opdatere hele skærmen.. Så hvad fladskærm angår, så det bare et spg. om at købe noget ordentligt..