Hvem tror I der kommer til at spille i SB12 her i Indianapolis?
Diskuter!
BTW, hvis nogle af jer tager her over for at se kampen, så råb lige højt! For vi er nogle som tager derind og tailgater og vi kan altid bruge flere ;-)
Jeg ser helt klart mine egne Patriots i Super Bowl. Texans og Ravens burde ikke være noget problem i AFC finalen, som de 2 hold spiller lige nu. Jeg håber det andet hold bliver Giants, for så kan vi give dem gengæld fra deres sejr over os i Super Bowl XLII!
Men tror ikke det bliver Giants, Packers og 49'ers er bedre end dem og jeg tror at i sidste ende, så bliver det Green Bay Packers der trækker det længste strå og ender i Super Bowl igen.
Har du set Patriots' offense? De scorede 45 point mod Broncos som har haft en af de bedste defenses iår.
Texans' offense har scoret 13 point lige pt. mod Ravens, Patriots' offense er nok 10 gange så godt, så mon ikke de kommer til at score mange flere point.
indeed Broncos defence har været godt i år, men det gik helt galt mod Patrios. Alt gik sådan set galt for dem i den kamp inkl. deres special teams. Og hvor for du det fra at Patriots offence er 10 gange bedre end Texans'? Texans spiller jo skræmmende godt når man tænker på de har brugt 2nd og 3rd string QB næsten hele (hvis ikke hele, er ikke sikker) sæsonen.
Patriots er skide gode, ingen tvivl. Og Brady spiller klasse i år. Men tror på at de for det ekstremt svært mod Ravens, og hælder til Ravens så længe deres defence er så top klasse!
Ja, jeg var lige for hurtig til at skrive 10 gange. Men det vel ikke langt fra når de har T.J Yates som deres QB. Han har kun spillet 6 kampe tror jeg.
Ravens' defense er altså også alt for overvurderet, det er et meget gammelt defense, de vil have det svært mod en som Welker f.eks.
Ja det er gammelt, men er slet ikke i tvivl om, at når de ved det er AFC finale så for det ikke nogen betydning. Altså Yates mod Leinart så vil jeg sige Leinart er noget bedre.
Men det bliver helt sikkert en tæt kamp, og jeg vil ikke favorisere nogle af holdende. Måske en bette smule Patriots men så er det kun pga. Rob Gronkowski som spiller fuldkommen fantastisk for tiden!
Packers VS Patriots er mit bud :)
Skal selv ind og se den i Herning Biograf, bliver klasse! :) Ser virkelig frem til den kamp :D