Hvad er det vi tager for seriøst? Altså han laver sjov med et skib er kæntret hvor omkring 10 er vel fundet døde nu, og en 20 stykker stadig savnet. At det bare er en "uskyldig" joke i dit hoved, ændrer jo stadig ikke på at han gør grin med de mennesker som er døde :)
Bliver du fornærmet over jeg har en anden holdning end dig, eller er du blot ikke udviklet til at føre en moden og saglig diskussion om hvorvidt det er etisk korrekt at joke om tragedier? :)
Han gør jo ikke grin med menneskerne der er omkommet i ulykken men hele situation i sig selv, at I så aldrig nogensinde har bevæget jer udenfor google og gaming.dk gør hele jeres holdning mod joken endnu mere til grin.
det har absolut INTET med at tage internettet for seriøst at gøre - det har noget at gøre med at vise respekt, hvilket du umiddelbart IKKE har noget af..
Hele situationen er, at et skib er kæntret og folk er sårede/omkomne, og du vælger så at lave en joke omkring det. Hvis du selv synes det er sjovt, så HF med det. Små hjerner små fornøjelser.
Altså med situationen så er det vel Kaptajnen du endlig synes gør det sjovt right? :D Kan godt se hvor du vil hen med det, men stadig synes jeg den måske er lidt for spæd til at lave en joke med ;)
Det handler jo ikke om at gemme ting væk og lade som om de ikke er sket.
Hovedparten af jer der sidder og rager, har vel siddet og grint til Tak for i aften, hvor de laver sjov ud af nazistiske tankegange... Men det vel ok..
Der skal være plads til sjov, personligt synes jeg selv den ligger lige på grænsen.
Jeg så ikke noget sjovt i det billede, kan være at han ligger flad af grin.
Alt i alt så har topic jo egentlig bare udviklet sig til flame og ikke rigtigt andet.
Derfor vælger jeg at låse det.
We are playing this match online i believe.
(C) Thomas uaW Lovett
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!