Det blev Anonymous (hacker gruppe) knap så glade for, da de en time efter DDoS'ede op til flere hjemmesider som Justice.gov, RIAA.org, MPAA.org, universalmusic.com og nu FBI.gov imens jeg skrev!
Det kan sagtens blive op til flere sider, hvad tror i det vil føre til? discuss!
Tror ikke SOPA kan gå langt med at lukke hjemmesider som er imod deres regler :) Hvis de bliver ved med at lukke hjemmesider, så vil der være mange som vil miste sine data'er på den måde at, de har købt x-gb storage på deres hjemmeside, hvor de bla. uploader familiebilleder osv. og der medfører til en protest. Mange vil også miste deres job og den ytringsfrihed de nu har. :) Så nej de kan ikke blive ved med at lukke hjemmesider som har en relation til USA, såsom .com, .org og .US
Megaupload har fundet en oversea host, så de er snart oppe igen. Dog har de ikke noget domænenavn endnu, men siden er stadig oppe på http://109.236.83.66/
Paaaas nu på. Såvidt jeg er orienteret, så er siden ikke bekræftet som værende mandskabet bag megaupload.com (endnu).
Siden er hostet i Amsterdam, og eftersom det er mirror download på Megaupload, og FBI tog alle serverne, tror jeg godt vi kan vinke farvel til de fleste uploads.... :(