Tilbage til forsiden
SteelSeries CS:Source Liga

Counter-Strike: Source » Generelt

Sidste indlæg

Xunrise - På vej frem!

Indhold:

1. Indledning
2. Historie
3. Fremtiden.

Vi er en organisation som valgte at starte op her i juni måned. Vi vil gerne fortælle lidt om os, og vise folk at der hele tiden bliver lavet nye projekter. Vi er en relativ organisation, lige pt. ligger vores fokus på CS:S scenen. Vores CS:S hold var med til SteelSeries kval., men endte desværre på en 13-16 plads. Udover CS:S hold har vi også et par andre hold inde for de forskellige scener, vores andet hold der er mest fremme er vores WOW hold, inden for den næste måned bliver der afholdt et cup, vores WOW hold er seeded 3. Men håber da på en første plads, samt de 1500 euro.

Historie:
Xunrise har været en typisk uarrangeret organisation i lang tid, det har været børn der har styret den osv. Den blev lukket i december 2010. I april måned 2011 begyndte jeg mere og mere at snakke med ejeren igen. Vi havde lært af vores fejl. Men vi gik alligevel på jagt efter opskriften på den velfungerende organisation. Vi snakkede med nogle store organisationer. I juni måned 2011 havde vi fundet vores opskrift på den velfungerende organisation og vi valgte at starte Xunrise.dk op.

Fremtiden i organisationen.
Fremtiden ser meget lys ud i organisationen. Vi stræber selvfølgelig efter at give vores hold de bedste vilkår og faciliteter. Vi vil rigtig gerne være en professionel organisation, men vi kan se at der ligger meget arbejde i organisationen, før det kommer på tale.

Kontakt for flere informtioner, da reklamering ikke er tilladt her på GDK.

Kontakt:
Emil Terkelsen
Xunrise
Mail: Emil@Xunrise.dk
Steam: virup10

Til GDK admins: Dette er godkendt af realition.
Flere |
Arize | AuroraUnited Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 17:17

MOHAHAHA
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 17:23
1
oki x)
Arize | AuroraUnited
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 17:26
3
Jeg har lavet dette for at indlede folk i vores projekt :-)
Redigeret: Søndag d. 22. januar 2012 - kl. 19:40
Dennis_Theilgaard
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 18:11
46
Synd at folk skal kører sådan på folk herinde!

- Arize, hvis du ikke er sikker og den bedste til at skrive dansk, så få en skribent til det.
Det kan være, at han kan fange disse drenge herinde, som konstant troller!

Jeg syntes selv at det er godt skrevet og GL med det hele :)!
Reddot-eSport
Pertew | AuroraUnited
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 17:25
2
Fedt!

Lyder godt med en dansk organisation på vej frem.

- Men hvad skal vi bruge det til?
Fredag 4. Maj! Cup - Penge præmier på spil PM for ...
75 euro i alt, gratis tilmelding
Arize | AuroraUnited
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 17:26
4
Så folk kan se lidt af den aktive scene ;)
xnicolaisaaby998 | - Vicious5
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 09:35
34
tillykke, du har vundet en havenisse
nemt eller????
movichh
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 19:43
48
tillykke, du har vundet en havenisse for at være en nar, s2s men ved godt det er totalt lige meget det han skriver, men han gør da lidt for den danske scene
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 14:34
73
okay
nemt eller????
shL
Torsdag d. 26. januar 2012, kl. 14:14
100
øv hvorfor vinder jeg aldrig sådan noget :(
^- this man said it!
Torsdag d. 26. januar 2012, kl. 15:09
102
giv mig dit telefon nummer så får du en!
nemt eller????
MarcDude
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 17:29
5
fedt mand
Redigeret: Onsdag d. 31. marts 2006 - kl. 12:39
matthiasnp
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 17:31
6
spa..
Grammatiske fejl = Gratis
Stavefejl = Gratis
Requz
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 17:32
7
spa
grann
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 17:38
8
spa
Hvad er gaming
hvis ens bedste ven hedder Flemming?
fyRden
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 17:41
9
nej
farvel
GnuHest | MoD
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 01:38
30
spa
gnuhest.com, MoD-eSport.com, eSport-media.dk
#mod #fnatic
fyRden
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 14:51
38
:(
farvel
zot
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 17:47
10
Utrolig uinteressant at læse. Hvor lang tid brugte du på at skrive den text? Jeg kunne virkelig ikke vurdere om den var skrevet af en 13 årig eller en 16 årig.
Redigeret: Lørdag d. 21. januar 2012 - kl. 17:51
realition Management
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 18:18
11
I forhold til mange andre indlæg på siden, så er dette faktisk en af de mere korrekte. Det er ikke perfekt, korrekt.

Men har du meget små sko på i dag, eller keder du dig ekstrem meget? Din kommentar er ca. så ubrugelig som noget overhovedet kan blive - godt udspil.
Chef for afdelingen Gaming.dk
zot
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 19:07
14
Dårligt formuleret af mig.

Det mindste han kunne gøre er at bruge lidt tid på den tekst der skal promovere hans organisation. Indtil videre har den ikke efterladt andet end et negativt førstehåndsindtryk. Går i hvertfald ikke ud fra at nogle af de overstående personer har haft et positivt indtryk.

Hvis der var blevet lagt lidt arbejde i det, i stedet for bare at hamre løs på tastaturet kunne det være han også havde fået nogle seriøse svar.
Redigeret: Lørdag d. 21. januar 2012 - kl. 19:08
TonZzerDK
Torsdag d. 26. januar 2012, kl. 14:23
101
Til Zot.

1.
Du skriver ikke selv perfekt dansk.

2.
Du gør intet, ud af at skrive korrekt setup.

3.
Stop whine eller forlad GDK? Du må virkelig have det hårdt, siden du skal komme med "dårlig" kritik, til noget som for engang skyld ikke altid handler om top-hold og deres opgør mod hinanden.

Go get a gameboy, boy!!
Hvor kan man købe Flaske på Dåse?
Arize | AuroraUnited
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 18:36
13
Man kan vel komme med noget konstruktiv kritik, hvis det er så dårligt ;)
Redigeret: Lørdag d. 21. januar 2012 - kl. 18:37
cawo
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 09:27
33
Jeg kan sgu heller ikke se forskel på om du er 17 eller 9.
Lol
nej vent..
Kloch | trold er med d
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 01:36
61
Jeg troede. Hun. Var 17 men hun var kun 7 :(
Jeg bor i USA
Derfor jeg skriver på skæve tidspunkter :P
cawo
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 13:26
71
hvad snakker du om flotte
Lol
nej vent..
Ciararo | LANGUYS
Lørdag d. 28. januar 2012, kl. 02:45
104
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
Jeeeeeg har ikkke lavet peeeeenge
Jeg har laavet damer! Jeg har lavet 2.
cawo
Lørdag d. 28. januar 2012, kl. 13:46
108
mate for satan :D
Lol
nej vent..
Arize | AuroraUnited
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 18:34
12
EDIT: Kom til at skriv en kommentar for meget ^^
Redigeret: Lørdag d. 21. januar 2012 - kl. 18:36
KristiaN
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 19:16
15
Synes desværre, at der er for mange organisationer og cups der bliver lavet af folk under atten lige pt.

- Folk stoler altså ikke på Mr. Handsome_14 som bare lige ud af det blå kommer frem, man skal enten have gode kontakter eller kæmpe sig op, det hjælper ikke rigtig noget at skrive et gaming topic, og så føle sig speciel.
If you even dream of beating me
you\'d better wake up and apologize.
Sec2ndKZ47
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 22:29
18
Jeg giver dig ret i, at der er mange unger atten, men ligefrem "Mr. Handsome_14" vil jeg ikke kalde det.
Især ikke da jeg selv spillede i organisationen tilbage i sin tid, hvor "SkytteN" ledte det.
Skytten ledte org'en middelmådigt, men det manglede en form for modenhed og igangsættelse, hvilket jeg er ret sikker på at kunne spotte hos "Arize"
Han virker som en ældre - mere proffessionel - version af Skytten. (:D)
Nothing but GL from here!
TwA
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 00:08
24
Det kan jo også være godt hvis folk under 18 starter noget op de virkelig brænder for.. For nogen vil det måske floppe, men så vil de kunne vende tilbage som myndige og have lidt erfaring med i rygsækken hvis de kunne tænke sig at bygge noget op igen.
Det vil gøre det til en GRANDE org. (-:

Redigeret: Søndag d. 22. januar 2012 - kl. 00:09
KristiaN
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 01:13
29
Arhhh, nu må du sgu lige stramme hjelmen og være lidt kritisk.

- Ja der er vel et par tilfælde, hvor folk under atten har været lidt heldige, men de har satme også arbejdet for det så.

Min pointe er netop, at de er blevet skræmt væk som 14-årige og så glemmer alt om eSport så hurtigt som de kan.
TwA
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 02:09
32
- Ja der er vel et par tilfælde, hvor folk under atten har været lidt heldige, men de har satme også arbejdet for det så.

- Så de har arbejdet for at være heldige? - Nu må du ligne stoppe med at være så kritisk ihvertfald..
Jeg synes selv det er godt med ung "arbejdskraft." De kan måske komme ind med nye ting, og ja, Hva' så at det går ned efter 2 måneder hårdt arbejde? De har prøvet det og fået lidt erfaring med tingene.
KristiaN
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 18:06
45
Tvivler på du forstår essensen af det jeg skriver.

Jeg frygter, at de som unge og modtagelige, bliver skræmt væk og ikke tør nærme sig E-Sport igen, fordi de jo lige havde en dårlig oplevelse sidst de prøvede.
SanderseN | JEINER
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 00:19
25
Acker startede da Nordic-eSport da han var under 18 og mig bekendt blev de en af de førende organisationer i Danmark. Det handler jo om at få overbevist nogle firmaer om at det er netop dette projekt de skal støtte. Og der hjælper det ikke at starte en organisation, præcis ligesom alle de andre, nej der skal noget ekstra med for det kan blive stort.

At han starter med et topic på gaming, er vel fordi han har vurderet at folk skal kende noget til orgen. Han åbner sig for omverdenen, det giver nogle flere hits på siden, hvilket er et fint sted at starte :)
F.C. KØBENHAVN - SEKTION12
Tottenham Hotspur F.C.
KristiaN
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 01:11
28
Jamen, Acker er et enestående tilfælde, bliver bare træt af at der kommer 3-4 topics i ugen fra en eller anden som brænder for det og har tænkt sig at blive ved.

og så hører man aldrig mere fra ham.
Sonny | NextStage
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 02:02
31
så lad vær og læs dem. Der er ingen som tvinger dig til at læse alle de indlæg
FC Oxen - www.hattrick.org
CS:S Manager
KristiaN
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 18:03
44
Hvis du synes det er irriterende, at jeg kommer med mine indlæg, så lad være at læs dem. Der er ingen, som tvinger dig til det.

Kan du godt selv se, hvor jeg vil hen?
Sonny | NextStage
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 19:36
47
haha elsker folk som dig. Prøv læs hvad jeg skriver til dig.

Jeg har på intet tidspunkt sagt at din kommentar er irriterende.

Jeg kom bare med et forslag til dig fordi du synes alle de slags indlæg er irriterende.
KristiaN
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 21:29
50
Haha elsker folk som dig. Prøv at læs hvad jeg skriver til dig. (Nu hjælper jeg dig lidt. Jeg startede min sætning med _HVIS_.

Jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg synes trådene er irriterende.

Jeg kom bare med et forslag til dig fordi du synes alle mine indlæg er irriterende.
Sonny | NextStage
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 21:49
51
Hvorfor skal du komme med forslag til mig når jeg aldrig har sagt dine indlæg er irriterende?
KristiaN
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 23:16
56
Hvorfor skal du komme med et forslag til mig når jeg ikke har sagt trådene er irriterende?
w9ndel
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 23:26
57
Du har da sagt, at du er træt af, at der kommer 3-4 topics om ugen med nyopstartede organisationer?
www.frederikwendelbo.com
KristiaN
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 09:13
63
Det er da ikke det samme som irriterende?

Ved du hvad træt betyder?
w9ndel
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 09:24
65
Vil da umiddelbart sige, "at være træt af noget" og "synes noget er irriterende" har næsten samme betydning i denne sammenhæng.
www.frederikwendelbo.com
KristiaN
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 09:26
66
Arhhhhhhhhhhhhhh kammerat, den skal du vidst trække i dig igen.

EDIT:
http://www.definition-of.net/definition-af-irritere

- kunne desværre ikke finde en ordenlig definition af at være træt, men du kan regne ud det ikke er at irritere.
Redigeret: Mandag d. 23. januar 2012 - kl. 09:31
w9ndel
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 09:44
67
Jeg ved godt hvad det betyder, og jeg forbinder "at være træt af noget" og "at være irriteret af noget" som nogenlunde det samme.
www.frederikwendelbo.com
s1mon__
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 15:04
75
Det der er bare flueknepperi... Det betyder det samme, i den sammenhæng du skriver det. Du bliver jo ikke søvnig over 3-4 topics om ugen? :)
KristiaN
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 19:23
81
http://www.youtube.com/watch?v=Ey9zizaGU6s
s1mon__
Tirsdag d. 24. januar 2012, kl. 17:09
89
http://www.youtube.com/watch?v=Qw9oX-kZ_9k&feature=related
Sonny | NextStage
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 01:17
60
Tror lige du skal læse hvad du skriver i #28 så.
KristiaN
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 09:16
64
Sonny | NextStage
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 14:30
72
at være træt af noget er det samme som irriterende, slå det op hvis du ikke tror på mig.
KristiaN
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 19:31
82
Nej, det kan du sgu selv gøre. Det er ikke mig, der ikke ved hvad det betyder.
jerndal | NextStage
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 22:11
86
Træt betyder det samme som søvnig og hvis du bliver træt/søvnig af alle de indlæg der er om org's, så syntes jeg du skulle undlade at læse dem. Det kunne være en af de måder du kunne undgå at blive træt/søvnig af at sidde og læse om orgs. på gdk.

Håber ikke de mange kommentarer inklusiv min egen har gjort dig træt. :-)
^ cat daddy
KristiaN
Tirsdag d. 24. januar 2012, kl. 13:42
87
Min pointe er bare, at træt og irriteret ikke er det samme.
doktor
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 18:40
125
Ja, og hans pointe er bare, at hvis du bliver søvnig af at læse alle de topics der er herinde, så stop det.
KristiaN
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 19:51
129
Fatter ikke du skal køre videre på en diskussion, som er en uge gammel. Fjols.
Matthew
Onsdag d. 25. januar 2012, kl. 14:54
95
Så du siger;
Man skal være atten eller helt droppe, at starte noget op medmindre man har vilde kontakter mm.

Her må jeg desværre sige, at du er helt galt på den. Ja - det er en fordel, at være myndig når man er ude i disse "højter" hvor man kommer til, at skulle skrive juridisk bindende kontrakter og andre partner aftaler, men dette kan gøres med dine forældre indenover - og om ikke andet med en ansat under præcis dette punkt som er myndig.

Ja - størstedelen af alle organisationer i Danmark og også Europa er ført af mere eller mindre kompetente gutter over 18, men er det nok til at sige, at man _skal_ være over 18? Jeg tror den største grund til, at de "mindreårige" ikke får en stor succes er, at de hurtigt finder på noget nyt - eller bare ikke ligger nok tid i det selvom de faktisk er kompetente nok til opgaven.

Lad os tage tage Acker som et eksempel. Han var - så vidt jeg husker - 16/17 år da han startede NORDIC-eSport og tvivler faktisk på at der overhovedet var nogen som helst dengang der spåede det til, at blive så stort som det blev, men det gjorde det nu alligevel. Mest af alt fordi Acker lagde al den tid i det som han gjorde og virkelig brændte for det - om han så var myndig eller ej.

Koopz kan være et andet eksempel - han ejer dog et "produktions selskab" indenfor edit mm. hvor han altså også ansætter (med bindende kontrakter) editters og/eller grafikkere og han er også under 18 - mere præcist 15 år (?).

Nu kan du prædikke løs om, at de 2 er "enestående eksempler", men nej. Folk skal bare ville det de laver og smide tiden efter det - så det fuldstændig ligemeget om de er over 18 eller under.

Hvis du skal endelig skal besvare mig - så læs lige det hele igennem og tænk før du skriver da jeg ikke orker komme tilbage til en dum-smart kommentar som egentlig ikke er relevant for hverken mig - eller andre i dette topic.

Til topic:

Held og lykke med projektet, men pas nu på i ikke prøver at blive for store for hurtigt - i behøver ikke smide et topic op hver gang der sker noget i jeres org.
Gabriel Sativa :: Freelance grafiker
smashztw.deviantart.com
KristiaN
Onsdag d. 25. januar 2012, kl. 21:03
96
Arhg, så hold dog kæft smash.

Du forstår tydeligvis ikke essensen i det jeg skriver, så gider ikke engang tage den med dig her.

Da vi skrev igår, sad du også bare og bullshitede og skriver en wall_of_text med en masse jeg hverken har sagt eller gjort.

Siden du jo ser dig som den intellektuelt overlegne af os to, så sæt da niveau'et en tak op...

- Hvis du ikke har et problem med det, så kan vi tage den på steam, da jeg ikke gider disse løbene beskeder.
Sonny | NextStage
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 19:16
16
Et hurtigt råd til jer er at i skal tage det med ro. I skal ikke prøve blive store for hurtigt for det ender med at i ikke kan styre det. Tag det med ro og byg jer op med tiden.

Ellers vil jeg også råde jer til at få en PR-Manager som har grammatiken i orden, og kan engelsk på højt niveau. Virker bare meget mere professionelt.

Hvis i gerne vil prøve konkurrere mod de andre danske organisationer så skal i gå ind og kigge på dem og prøve finde noget som de ikke tilbyder. Tænk innovativt.

Gl med organisationen...
Arize | AuroraUnited
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 23:05
20
Selvfølgelig går man efter det bedste. Jeg ved godt at man ikke bare lige kommer til tops, der skal en hel masse arbejde til.

Før vi startede op havde vi en dialog med, Chris Marsh (Mellow,) fra Imperial. Vi fik en masse gode råd og blev meget klogere på hvordan vi skulle starte op osv.

Mange vil sikkert spørge om, hvordan jeg fik fat i ham. En kammerat fra det rigtige liv, havde arbejdet for dem, så dette var ikke det store problem.

Vi snakker lige pt. med en PR-Manager, men det er meget svært at finde en PR-Manager nu om dags, hvis ikke man er en professionel organisation.

Men tak for dit konstruktive kritik, det er altid dejligt at få! :-)
Sonny | NextStage
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 23:36
22
Det var så lidt og skide godt i har snakket med en som chris marsh. Altid godt i har fået inspiration og råd fra en som har gjort det vi alle gerne vil opnå.

Held og lykke med projektet.
Sonny | NextStage
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 19:43
17
Btw sad lige og kigge på jeres hjemmeside. "Teamname" skal i lige have ændret, er jo mening i skal sættes jeres eget eller fx skrive lineups eller noget i den stil.

Og det virker altså uprofessionelt at jeres founder selv spiller for et hold i org'en.
wezx | FM
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 23:02
19
Lidt synd, at i ikke holder jeres hjemmeside opdatere med hensyn til jeres holds kampe og aktiviteter, selvom det virker lidt bevidst.

Man kan læse sig frem til at det går godt med eksempelvis "Kvalifikationen til Steelseries Ligaen" i gruppespillet. - Med store forhåbninger. Men da holdet så ikke kvalificere sig, kommer der ingen afsluttende status omkring holdet. Det samme med deres tabte resultater igennem kvalifikationen, som hellere ikke er indskrevet på sitet, men derimod kun de gode resultater. Ved ikke om det er bevidst, for at fremhæve holdet, eller om i bare har glemt det ;-)

Arize | AuroraUnited
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 23:07
21
Ved ikke lige hvor slut spillets resultaterne er blevet af, da jeg kan se der kun er blevet skrevet ind fra gruppe spillet.

Skal nok tage en snak med deres manager!

Kan godt se det virker uprofessionelt - Beklager.
Redigeret: Lørdag d. 21. januar 2012 - kl. 23:10
Sebbah
Lørdag d. 21. januar 2012, kl. 23:59
23
Komplet ligegyldigt. Hvis i beviser så noget, så skal folk nok lære jer at kende. :)
Hassuni
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 00:44
26
Arize | AuroraUnited
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 01:00
27
Det er ikke lige det hold vi fokusere mest på. Vi har et hold der er på vej op på den danske scene :-)
jerndal | NextStage
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 22:03
85
hvilket hold er det der er på vej op på den danske scene? :-)
^ cat daddy
Arize | AuroraUnited
Tirsdag d. 24. januar 2012, kl. 13:43
88
EXILES.XR - Der har været udskiftninger efter kvalifikation til SS ligaen. Så de nye spillere er ikke offentliggjort :)
Matthew
Onsdag d. 25. januar 2012, kl. 14:48
94
EXILES.XR? - Jeg håber, at det er en joke. s2s
smashztw.deviantart.com
MOHAHAHA
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 10:18
35
Hvorfor skulle du poste den? x)
HighfielderN
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 17:58
42
Fordi de har slået dem. Og efter vi slog Hassuni' hold, blev der bare whinet igennem :DDDDDDD
Since 2006\'
Ciararo | LANGUYS
Lørdag d. 28. januar 2012, kl. 02:47
105
i er jo hellere ikk gode?
HighfielderN
Lørdag d. 28. januar 2012, kl. 11:06
106
Nej, vi dårlige
Since 2006\'
Ciararo | LANGUYS
Lørdag d. 28. januar 2012, kl. 16:56
112
præcis
kSc
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 11:06
36
http://www.esl.eu/nordic/css/5on5/bseries/match/24634596/

hÆhÆ??

lige så relevant som din comment.....
Redigeret: Søndag d. 22. januar 2012 - kl. 11:06
MOHAHAHA
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 11:18
37
+1 du gamle!
RASMUSKi
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 22:42
55
I var gode
Redigeret: Fredag d. 27. april 1945 - kl. 18:19
zot
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 17:36
39
17:21 - RYX- - <YNWA>: du rakker ned på noget du ikke ved en skid om? grow up s2s
17:22 - 3480.ZoT: Forstår ikke helt hvad det er du har så ondt i røven over. Det mindste han kan gøre når han vil ind og promovere sig organisation er at bruge lidt tid på sin tekst
17:22 - RYX- - <YNWA>: er du i en org?
17:23 - 3480.ZoT: Der er 10 troll kommentarer oven over min - Måske hvis han havde brugt noget tid på at sætte sin tekst og præsentere sig selv og sit projekt på en ordenlig måde, ville han også have fået nogle seriøse svar.
17:23 - 3480.ZoT: øh nej lol
17:24 - RYX- - <YNWA>: nej godt så så start med dig selv, eller er du for dårlig til at komme under en ordentlig org?
17:24 - 3480.ZoT: Gaaal. Du er langt ude. Jeg spiller ikke engang på hold?
17:24 - RYX- - <YNWA>: nej det du også for dårlig til :)

Meget barnlig måde at repræsentere sig selv, sin organisation og sit hold på.
Exileinator
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 17:45
40
Ligeså barnligt som at du hænger ham ud på GDK<3
Ryx | Kokkedal
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 17:54
41
Forsvarer bare?
Like a baws
w9ndel
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 23:31
58
Det var da en mærkelig måde at forsvare dem.
Jeg er fuldkommen enig med ham.
www.frederikwendelbo.com
Ryx | Kokkedal
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 23:49
59
spurgt
Like a baws
w9ndel
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 07:27
62
Og du skulle forestille at være 17 år?
www.frederikwendelbo.com
Ryx | Kokkedal
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 12:54
70
Og 18 til sommer ja...
Gider bare ikke diskutere.
Like a baws
Flikgoeswild
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 15:01
74
du forsvarer jo ikke, du angriber jo ?
Ryx | Kokkedal
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 20:51
83
spurgt
Like a baws
HighfielderN
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 18:00
43
"Amen, han slog jo først" - seriøst, hold nu jeres børnehavekamp væk fra gaming!
Since 2006\'
movichh
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 19:47
49
og du er 17 trolololo
Hanzen
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 22:03
53
Og du er 82 trolololo
bleh
vleh
movichh
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 22:23
54
Kan da godt lave dem om hvis det vil gøre dig glad?
Hanzen
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 12:20
69
Ja, jeg er pisse sur lige nu! Lav det så om.
bleh
vleh
movichh
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 15:47
76
oka, kan jeg da godt gøre for dig, når du er så sur over det :D
Hanzen
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 16:23
77
Godt så, nu er jeg fucking glad!
bleh
vleh
movichh
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 17:13
79
Super, så er jeg da også glad
ZeBoT
Søndag d. 22. januar 2012, kl. 21:53
52
Wow det er wow
Redigeret: Søndag d. 22. januar 2012 - kl. 21:54
Flikgoeswild
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 21:54
84
martinhårdfyr16!
ZeBoT
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 00:09
117
Du er sød nok <3
Divi | Bandits
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 10:15
68
Lukket i 2k10? Jeg var da med i Xunrise i December og Januar i et hold, med nogen andre drenge. (Xunrise.Live)
FUS RO DAH
ME GÜSTA
Arize | AuroraUnited
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 16:59
78
Organisationen blev lukket i 2k10 :-)

- Så kan det sagten være der har været et hold der har kørt det videre, hvad ved jeg :-)
Redigeret: Mandag d. 23. januar 2012 - kl. 16:59
Divi | Bandits
Mandag d. 23. januar 2012, kl. 17:35
80
Skytten havde nu stadig org'en der da vi var der <_<
FUS RO DAH
ME GÜSTA
Arize | AuroraUnited
Tirsdag d. 24. januar 2012, kl. 23:01
90
December 2010 - januar 2011 - næsten det samme :)
Divi | Bandits
Onsdag d. 25. januar 2012, kl. 08:24
91
Just sayin' :D
FUS RO DAH
ME GÜSTA
Mount
Onsdag d. 25. januar 2012, kl. 13:52
93
besvar mig :)
Mount Farmer
Holy Paladin
Mount
Onsdag d. 25. januar 2012, kl. 08:52
92
vores andet hold der er mest fremme er vores WOW hold, inden for den næste måned bliver der afholdt et cup, vores WOW hold er seeded 3. Men håber da på en første plads, samt de 1500 euro.

Hvad er det for et WOW team?

fyr lige nogle armory links?

Jeg tvivler meget på at de er så fremme som i hentyder.
+ på jeres hjemmeside står der 2 under jeres WOW hold, hvis de var så langt fremme var de nok 3 + link lige den turniering i mener som de er med i....
Mount Farmer
Holy Paladin
Arize | AuroraUnited
Onsdag d. 25. januar 2012, kl. 21:28
97
Spillernes navne: Kibestaen, Zkibestwo & Mysticxx.

Vores ene danske spiller med 2 englændere lige pt.

Kontakt mig over steam så jeg kan give lidt flere informationer, f.eks. armory links.

Rank 1 - http://www.arena-tournament.com/content/last-seasons-rankings

Selvfølgelig er det 3v3 de spiller.
Redigeret: Torsdag d. 26. januar 2012 - kl. 14:45
mBo
Torsdag d. 26. januar 2012, kl. 07:45
98
Så fyr dog nogle links?

Det der kan man overhovedet ikke bruge til noget?

De navne er der ingen som hedder på wow??

ARMORY LINKS
Maaaaaaaaaaad
Gør mig så Glaaaaaaaad
Mount
Torsdag d. 26. januar 2012, kl. 13:36
99
Det giver ingen mening det som du skriver?
Der er ingen som hedder det du sigeR?

fyr dog nogle armory links??

Der står jo intet om dem på jeres hjemmeside + jeg tror i bare er en opreklameret org s2s.
Redigeret: Torsdag d. 26. januar 2012 - kl. 13:38
Mount Farmer
Holy Paladin
wekz | København
Torsdag d. 26. januar 2012, kl. 21:14
103
+1 på opreklameret org
quiZ | CPH Wolves
Lørdag d. 28. januar 2012, kl. 11:23
107
Nu er det ikke alle som fatter hva' armory links betyder.
Ta' liige en slapper.
Mount
Lørdag d. 28. januar 2012, kl. 15:51
110
nu er det lidt dumt at tage hold under vingerne, hvis man INGEN anelse har om noget så simpelt som et navn???

Sjovt at de ved at de er fremme i skoene og alt det de har opnået men deres navne det har de sku glemt i postkassen eller hvad?

Du er nok den sidste som skal sige til nogen som helst de skal tage en slapper med dine utallige rage's ingame... eod
Redigeret: Lørdag d. 28. januar 2012 - kl. 15:54
Mount Farmer
Holy Paladin
quiZ | CPH Wolves
Lørdag d. 28. januar 2012, kl. 16:01
111
hahahahaha.

I så fald, hvem er du ?
Tror du forveksler mig med en anden desværre :)
Arize | AuroraUnited
Søndag d. 29. januar 2012, kl. 16:41
116
TA YOUGUYSSUCK: http://www.fastarmory.com/character/eu/aegwynn/kitaen/

TA YOUGUYSSUCK: og sig jeg for det meste spiller på AT

TA YOUGUYSSUCK: og ikke retail.

TA YOUGUYSSUCK: Jeg er halv tysker halv dansker derfor spiller jeg på tysk server lige pt men overvejer at starte på stormscale eu /cyclone bg.

TA YOUGUYSSUCK: Men magter ikk seriøs arena i Cata da det er noget være møg lort og har ruineret hele det populære Community derfor bakkede Arena tournament ind og lavede en WOTLK server hvor flere ikoner som Hydra Flyn Toez Jpeg/imbady Fnoberz Minpojke Flubbah Dakkroth ignø mir Homerz osv..

Værgod :)

Redigeret: Søndag d. 29. januar 2012 - kl. 16:41
Mount
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 16:08
118
vi får at se ;)
Redigeret: Mandag d. 30. januar 2012 - kl. 16:12
Mount Farmer
Holy Paladin
Mount
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 16:23
119
Jeg sidder og skriver lidt med: GM af ATROX han mener bestemt ikke at de spiller under jeres ORG, og han er sikker på han ikke bor i Danmark Kitaen?
Mount Farmer
Holy Paladin
Mount
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 16:37
120
I er FANME til grin nu sidder jeg snakker med Kitaen han siger han ikke er en skid jeres spiller???

I er fanme en sølle org som lyver om jeres spillere og resultater HAHA?
Held og lykke i fremtiden MR. Xunlies.dk
Mount Farmer
Holy Paladin
careface
Lørdag d. 28. januar 2012, kl. 15:20
109
måske i sku fjerne det bøsseporno som nu er på jeres hjemmeside, xunrise.dk :)
MarcDude
Lørdag d. 28. januar 2012, kl. 19:08
113
Xunrise, nu med gayporn, hahahaahahah

http://xunrise.dk/
Redigeret: Onsdag d. 31. marts 2006 - kl. 12:39
LynGe
Lørdag d. 28. januar 2012, kl. 19:09
114
Føj, en klam hjemmeside i har :(
MANCHESTER UNITED | AC HORSENS!
Arize | AuroraUnited
Søndag d. 29. januar 2012, kl. 13:11
115
Vi er i fuld gang med at genoprette hjemmesiden, vi har desværre haft besøg af en hacker...

Kunne ikke besvare 3 på en gang :-)
Redigeret: Søndag d. 29. januar 2012 - kl. 15:10
Mount
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 16:38
121
Jeres org er en stor LØGN.

I sidder og poster ting som er fuldstændig urealistiske og ulogiske?
I Påstår i har top spillere fra ATROX med i jeres org under jeres WOW hold.

Jeg sidder og skriver med hovedepersonen Kitaen lige nu, han siger alt det i siger er løgn og at i er nogle faker!"#¤#.

I sidder og reklamere for ting som er usande, som jeg også regnede med.
Man kan overhovedet ikke tage jer seriøst, i er en stor LØGN, som påstår i har top spillere i jeres org, men i har jo intet??? man kan da slet ikke stole på jer efter det her, hvis jeg var jer havde jeg drejet nøglen og sagt "VI PRØVEDE DA AT LYVE OS TIL REP"

GG
Redigeret: Mandag d. 30. januar 2012 - kl. 16:52
Mount Farmer
Holy Paladin
k00pz | CPH Wolves
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 16:49
122
uheldig hjemmeside :P men aye, jeg skal ikke snakke - wolves er en rugbyklub for bi-mænd, så vidt jeg husker.

edit:
måske kan det gå ligeså hurtigt tilbage, som det har gået frem(?)
http://cloud.steampowered.com/ugc/614973792623695327/D3309707C1EB9E9427EBBF4AF9A3DEB7526137E0/

Fandt det på en djudes steamacc, har intet med det at gøre, men ikke just en professionel indstilling.
Redigeret: Mandag d. 30. januar 2012 - kl. 16:54
http://www.facebook.com/koopzable
http://www.youtube.com/user/koopzable
hety
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 18:01
123
ja wolves er en bi-klub... dont ask how i know?! kan sku ikke huske hvor jeg hørte det.. xD

men ALt for fed LOG :F
bang
DØD!
k00pz | CPH Wolves
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 19:21
127
http://www.gaming.dk/forum/topic/44389
:DD
Arize | AuroraUnited
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 18:34
124
Elsker folk der faker andre...
Redigeret: Mandag d. 30. januar 2012 - kl. 18:51
Matthew
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 18:46
126
Ærgerligt det ikke er en som faker, men faktisk er dig der skriver det.

Dude du har fucked det op for dig selv ved, at lyve og opføre dig generelt uprofessionelt. Ingen grund til, at gå drumzv2 og lyve om alt. ;-))
smashztw.deviantart.com
k00pz | CPH Wolves
Mandag d. 30. januar 2012, kl. 19:21
128
Skal jeg ikke kunne udtale mig om, faldt bare lige over billedet :D

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source ny update i ... (12)
Counter-Strike: Source Theblasts MVP? (69)
Counter-Strike: Source Management & Staff (21)
Counter-Strike: Source Mussemåtte ... (18)
Counter-Strike: Source Godt CSS-team navn? (56)
Counter-Strike: Source Mest overvuderet ... (98)
Counter-Strike: Source Værste skuffelse? (141)
Counter-Strike: Source LAN i Østjylland! (20)
Counter-Strike: Source Anderkendelse (62)
Counter-Strike: Source Nyt lan event inc ... (157)
Counter-Strike: Source stv - TB4 (7)
Counter-Strike: Source Demoer fra Theblast (28)
Counter-Strike: Source Danske unge ... (513)
Counter-Strike: Source Hjælp mappe (5)
Counter-Strike: Source Email til Steam Acc (8)
Counter-Strike: Source Netpartyfyn træf? (1)
Counter-Strike: Source Kan ikke enter ... (6)
Counter-Strike: Source CSS hjælp? (19)
Counter-Strike: Source eStrike DM server ... (15)
Counter-Strike: Source Lans? (3)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Hvilke events (20)
Offtopic Eksamen (24)
Offtopic bayern vs chelsea (88)
PC Relateret Mic. Boost turn ... (0)
Offtopic Sommerhits (12)
Køb og Salg Vil du bytte... ... (11)
PC Relateret Pc lagger i css ... (20)
Køb og Salg Salg af 200kr ... (33)
Offtopic Danmarks flotteste ... (57)
Offtopic Kort virker kun ... (3)

RTS Games

League of Legends Team på EU West ... (4)
League of Legends 4 members søges EUW (1)
League of Legends Teamet søges. (9)
League of Legends Ranked low elo (7)
League of Legends Søger support og ... (2)
League of Legends LoL Team. (27)
League of Legends Support til ... (4)
League of Legends Teamet søges. (0)
League of Legends 1450 elo LOL live ... (2)
League of Legends Best support eu - ... (6)

FPS Games

Battlefield BF3 mangler nogle ... (10)
Counter-Strike 1.6 Top 10 Players i ... (60)
Battlefield eXACTA- mangler 1 ... (12)
Battlefield DED Søger Membs (52)
Battlefield Nyt bf3 team (19)
Battlefield Hej. RsK Søger ... (34)
Battlefield Leder efter folk ... (10)
Battlefield BF3 Play like a ... (11)
N/A Explicit Gaming ... (16)
Battlefield Apocrita E-sport ... (1)

Spilkonsoller

Playstation Mates at spille ... (5)
Playstation Ps3 kan ikke logge ... (4)
Playstation mates mw3 ps3 (2)