Hej for noget tid siden, nok omkring mellem en uge og 3 uger, så jeg at der var en som i et indlæg smed et link til en sted hvor man billigt kunne købe et program som var meget brugervenligt til at lære og designe hjemmesider. Så hvis der er nogen her som kender sådan et sted eller selv kan huske det link som blev smidt op så må de meget gerne skrive til mig på steam eller over gaming.dk.
Hvis der er nogen webdesignere som kunne have lyst til at lære mig lidt eller give et par gode råd til en 100% uerfaren person som gerne vil lære at designe hjemmesider, så ville jeg sætte stor pris på det.
Steam: Quentin_1991
Mvh Sonny |
Få Photoshop og leg rundt med diverse tutorials på nettet - ikke nødvendigvis website tutorials, men bare for at sætte dig ind i alle funktionerne. Til at starte med kan du måske prøve at kopiere andres webdesign, og se om du selv kan lave dem fra bunden af (selvfølgelig uden at bruge dem, men bare til træning).
Før du går i gang med dit eget, så sæt dig eventuelt og tegn en skabelon ned på papir så du får bearbejdet alle de kreative ideer i dit hovede :)