Tjah lige umiddelbart kan ikke se cheat... Der er sound hver gang du går efter en der er rundt om hjørnet... Og det med at kigge ind i muren gør jeg også selv, er med til at "pinge" mig frem til modstanderens position ud fra lyden...
not busted :>.
næsten alle scener, kan begrundes ud fra lyd, og de resterende kan begrundes ud fra normal hjerne:D
- Derudover kan info fra mates også have en lille finger med i spillet, som vi jo sjovt nok ikke ser på nogen måde.
Latterligt at du poster en video af dig selv. Det er fair nok hvis du skriver det til en på dine friends "OMG, de skriver jeg hacker her inde, HÆHÆ". Men lige nu virker det bare som om du vil have lidt spotlys..
Hvordan har ham som har lavet bustmovien fået din egen in-eye fra en brush i season???
EDIT: Eller din ineye fra den der season på gathertime! kampen derimod (hvor du får anxietyy igennem ved door), var selv med nemlig og ingen bedte om din demo. =)
Leg lidt med tanken gran. Du er fra Herning, den ny oprettede account hedder "herninGHETTO". Den er basseret på ENEYE records som kun du har, og hvis matthew har ret, så er det jo tydeligt at du har lavet den.
+ du vælger simpelhen selv at uploade den på gaming..
Hør lige her:
Det er en irl m8 fra Lind og en af hans venner fra Herning, der synes jeg snyder. De spiller ikke spc godt, men har da spillet css gennem en årrække. Så fordi at jeg selv kommer fra Herning så betyder det altså IKKE at jeg selv har lavet filmen.
Ved ikke om i kan tjekke IPen, men hvis i kan, så finder i jo svaret på, om det er mig der har lavet den :)
Jeg better 10 Cocioer til HK til den, der finder ud af det.
Det har ham grundet han tror jeg snyder - så sagde jeg, at han kunne få mine demoer, hvis han virkeligt græd så meget over det. Han insisterede på, at han skulle have de demoer, som jeg selv havde lagt ud på youtube. Jeg gav ham dem, og han begyndte med en fra Herning at lave den der bustmovie.
Det er en lang historie. Det var faktisk pga. at der var nogle lidt større spillere der whinede over mig i den brush der. Så den sendte jeg med som demonavn: folkwhineribrush, ved ikke om der er noget spc i chatten med whine, fordi vi snakkede jo på gathertime! mumble.
Men det sendte jeg med som en troll. Havde slet ikke regnet med, at de ville lave en film om mig vedr. bustmovie. Jeg havde bare som formål at få deres mistanke om at jeg snød VÆK.
EDIT: det er en fra min skole, som mener, at jeg bruger snyd.