well lidt det samme som dengang Reason havde 3 slovakker og 2 tjekker :D der blev de stadig betegnet som tjekkisk.. kan dog huske jeg altid brugte slovakisk flag.. hihi.. Og da mTw havde 3 UK og 3 tyskere.. så brugte de tyske medier tysk flag, mens de engelske brugte engelsk :D det meget sjovt faktisk..
Hvorfor må jeg ikke besvar dig? Anyways, Vg vinder over Tt, det må vel betyde de er bedre som et hold? Og det kan godt være DU synes at Tt rammer bedre og har bedre iq, men fakta er at Vg har slået dem, hvor Tt "kun" har taget et map imod dem.
Du må godt besvare mig, jeg var bare i dårlig mood igår, og det gik ud over dig. My bad.
- Men hvad var første map? Tror ikke jeg så det. Ja, du har ret. Fakta er at VG har slået Tt. Dragons, men, as i think, vil Tt.Dragons blive bedre, da JEG mener de har potentialet til at slå igennem.
´Det er fordi han har et personlig hates til mig ;>. Så han tror han irritere folk som mig ved ikke at skrive os på. Men det jo lige det der med at komme ud af vuggestuen
If you wanna be the best, you gotta take out the ...
Bare det at du skriver på den måde viser lidt hvor mange brikker du har at rykke rundt med :>. Du behøver ikke svare mig, for gider rent faktisk ikke bruge tid på dig fætterguf.
han vil se den ? hvorfor det ? sidder du da og ser alle forums igennem ? dette er min subjektive vinkel, og har derfor lov til at skrive det :) ? Mener Reason og Wolves har forbedret sig en hel del på det seneste, hvilket efter min mening får Ckras under denne top 5, så han er vel stadig sur over vores sidste diskussion.
man kan jo så sige ckras måske ikke er i topform lige pt og det har måske haft indflydelse på hans mening, aner ikke om det er noget internt kan godt ske
Hvordan kan online resultater have indflydelse?. Det er newbs som ikke har forstand på spillet som bedømmer udefra online resultater også er den ikke rigtig længere
PS: Om vi er i topform eller ej har du og andre slet ikke nogen ide om ;)
Redigeret: Mandag d. 30. januar 2012 - kl. 18:45
Men vi kan gætte på det! Jeg nyder, at se jer spille, men jeg ved ikke om i er i topform, og jeg tror måske, at vi ser unu komme op, og irriterer jer, om ikke så længe!(:
Men helt klart er i den dag i dag, de bedste i Danmark.
man får bare sin tvivl om i er i topform når i taber til reason, begge hold er gode men i har noget kun længere tid bag jer som hold. og ud fra min synsvinkel virker i også stærkere på holdkortet, alle folk har hver sine meninger det nytter ikke du blir prinsesse fornærmet herinde hver gang der er nogen der har en anden mening end dig mr:)
hvis du tror jeg bliver prinsesse fornærmet så læser du overhovedet ikke hvad jeg skriver. I ser alt udefra, og danner jer nogle meninger som 9/10 gange ikke er rigtigt.
Antwep aces kan du aldrig nogensinde sætte ind der altså :D Ked af at sige det, men det er ikke en mening at have, det er bare et fact. at de ikke er et top5 hold :D
1. VeryGames
2. TT.Dragons
3. CKRAS
4. Apex
5. uNu
Tjaeh, hvad er der at sige; TT.Dragons viste allerede i dag på LAN, at de er et af Europas bedste hold. De gjorde det som alle andre hold har failet på, nemlig snuppet maps fra VG på LAN samt presset dem til det yderste. At de banker dem 16-5 to gange på inferno, viser en tydelig klasseforskel ift. de andre hold udenfor min top 2. Det er dog marginalerne der gør, at de taber 16-13 på dust2. Men den er stadig meget ustabil. Mange ting kan ske, uNu skulle meget gerne komme op på 4. plads indenfor kort tid :-)
Rimelig enig med din top5 :-). Men syntes også du skal tænke på at VG er et nyt hold, og er sikker på at andre hold en shoxies også vil kunne tage maps fra dem lige for tiden. Man kan sagtens se at de mangler en masse pracc. For mig lignede det slet ikke de havde praccet Inferno overhovedet.
Nej, det er også rigtigt, når man nu tænker på at de er et "nyt" hold. Og det er også derfor jeg tror, at alle i min top 5 kan tage maps fra dem, men at slå dem over 3 maps, er bare ikke muligt lige pt. Hvis CKRAS, TT.Dragons og for den sags skyld jer, praccede ligeså meget som dem, så ville I sagtens kunne tage dem over 3 maps.
Man kan så også vælge at se det på en anden måde; Copenhagen Games åbner dørene om 2 måneder +/-, og det kan jo være at de gemmer deres ultimative tacs dertil, da det er et lan med meget mere værdi.