Jeg sider dagligt og laver en google søgning på samme brand.
Og jeg finder dagligt 40-50 falske sider der bruger deres navn.
Jeg anbefaler og søger priser via
Pricerunner.dk
EDBpriser.dk
Eller kigger forbi
http://customdata.dk der ofte har de billigste priser på Monster.
Lige PT har vi deres Studio headset til 1.899kr.- (rød) (normal pris for dette ligger over 1.999kr)
Samt deres Pro til 2643kr.- (billigeste vare med lagervare)
To rigtigt gode og lækre headset.
Ellers; jeg spørger hvorfor, at han ikke påpeger, at han er fra Customdata _MED DET SAMME_
men derimod linjen under. Det er sikkert mig, der er helt skør, men hvad fanden.
Ja, men jeg vil ikke lyve - vil nok selv vælge dem pga. deres dejlige look. Men skal man virkelig have kvalitet i top, så skal man nok kigge på Audio-Technica, Sennheiser eller Pioneer :-))))
Og faktisk også lyden.
Blev virkelig overraskede da jeg fik finger i et par Pro headset :)
Lyden er faktisk også der efter, man kan nemt høre andre ting som ikke høre i et par billige 500kr.-'s headset.
Der er dog også fordele ved de små headset, da der er ganske få der kan høre forskel, og de små Hz der er til forskel.
Men igen, alt kommer an på behov og om man vil betale for design
Jeg har også en in-ear høretelefon af dem og ja, lyden er god i forhold til andre in-ear. Mennesket i sig selv har en begrænset Hz de kan hører, og når det x antal Hz bliver overskredet dvs. at lyd kvaliteten bliver beder, så kan mennesket ikke hører forskel. Derfor er beats produkter dyre. Mennesket kan hører mellem 20 og 20.000 Hz, og beats produkter har en endelse højere frekvens, gøre den produktet dyrt, og designet som jeg også har sagt.
Ikke køb derfra