Jeg spiller selv næsten kun infantery rollen, som medic eller engineer (tanks <_<), fordi jeg normalt ikke har en chance i luften, da jeg kun er lvl 12 :D Er først igen begyndt at interessere mig for BF3, da ny PC.. :D Spillede meget betaen, og mener fik en.. 34 MVP 1 rewards i den tid jeg spillede betaen :D Måske overdrivelse, men jeg var god ;)
Er enig i at vi alle elsker nogen bestemte maps, men vil også sige det er vigtigt med en god erfaring i alle maps :D
erfaring er en ting og så hvad man holder af er noget andet mht. maps.
jeg har helt personlingt nogle favorit maps men andre får jeg tit bedre scores i ??.
kommer jo an på om man også skal spille kampe på maps man hader, mit mest hadede map i alle BF spil er Suez Channel i BF2142 det er så lille og i Titan mode pyha og i moving titan modus kan du sige titan spamming af jordskorpen...
en ting er måske mere vigtig en erfaring fra et map, nemlig det at man kan læse mappet og spillet på det ligegyldigt om det er lamme FFA heroes eller ultra klan krig.
ok siden du ikke har lagt mærke til det så kan han ikke findes i Battlelog på sit navn så man havde en mulighed for at se hvad han havde bedrevet indtil nu.
så vil man jo nok komme til at se hans stats ikke !!
nu spiller vi så heller ikke TDM, men aim er jo ikke alt, det er så kun en af tingene man skal kigge på ved en given spiller.
spiller helst selv kun BF2142 Titan mode, men der er jo en del der kun har BF3 såeh man er jo også nød til at give dem kam til håret, når de skal træne.
Det er jo en af de ting man kan gøre for sin klan også selvom at man ikke er så aktiv CW mæssigt. så er det sku en fed fornemmelse at se når DI ( Drill Instructon) sættter holdet at han tager alt med i sine forberedelser.
kevin mener ikke lige helt at jeg har skrevet sådan som du postulere, nok nærmere devisen.
Vores TeamSpeak er vores livsnerve og der menes at den er vores sociale bindeled i alt.
om man er super god eller ej er ikke lig med om man er god på et hold.
man kan være super som solo men stinke af H til på et hold.
hvad vil du sige til at få verdens nummer 1 solo rytter på et hold og han kan ikke spille sammen med de 4 andre ???
Så hellere have en der ikke er super og vide at han kan sammen med de andre vise *TA* flaget.
Hos os hedder det " træning indtil du kaster op, før du kan komme i betragtning til en plads på kampholdet.
lige pt. har vi et 8vs8 hold i BF3.
Vi har lige fået vores dedikerede server boks startet op.
Så vi får også snart vores BF2142 MTW titan server op i gear.
_Ærligtalt kewin tror næsten ikkke at du har læst mine indlæg siden du kan spørge om noget sådan eller ved du ikke hvad der menes med " har bedrevet " ( bedrive)
for os betyder team work ALT. vi kan ikke bruge solister uden kommunikations evner med andre i ens squad.
kevin der er jo ligesom en grund til at vi aldrig har tabt en kamp, heller ikke inde på clanbase.
KEWIN nu er det jo lidt sådan at vi jo selv bestemmer hvem vi ønsker at møde, for vi er faktisk ikke på noget ladder eller tunering i øjeblikket.
Kevin er du den eneste der ikke kan se om man kan finde ud af team work ??
ellers skal jo nok skrive det så du kan forstå det lidt bedre en god team work kammerat er en der ALTID smider enten en ammo eller en medic kasse når man kommer hen til de andre man vej jo ikke om de mangler lidt plastter.
forstod du den nu, ellers tjek dine egne stats omkring hvor mange medic og ammo kasser du har smidt og hvor mange ribbons du har fået for at være udpræget hold spiller.
håber at det er ved at sive ind, ellers siger jeg sku tak for kaffen.
kevin vip er ikke en klan, de er et community der kun træner og spiller kampe, de har absolut intet socialt over sig. Vi andre syntes at det sociale og hyggen skal være en af målpindene.
Undskyld, vi er lige kommet hjem fra en weekend hvor 10 af os var samlet - og havde det pisse sjovt.
Og som svar til dit..
Når man spiller kampe, så tæller det ikke ind i stats, da det er "Unranked" servers man spiller på.
Jeg tror jeg har over 200 timer spillet i kampe, men ifg. min battlelog siger den omkring 60/70 - simpelthen fordi den ikke registrere de stats du får i matches, eller versuses.
p.s VIP holder altså julefrokoster - lans hver 3 måned - og hygge weekender med hardball m.v
LOL menix i har noget tamtam hver 3 måned HAHAAHHA vi andre bruger timer sammen hver dag, det der siges om vip er at i træner og spiller kampe ellers sker der ikke en fik socialt derovre.
har det fra pålidelig kilde som kender en del til jer.
PS: hvis i var så pokkers sociale ville der sku aldrig sidde flere VIP spillere der alle som en er forhenværende Muttley spillere, for hvis det var sådan at vip var som en klan så ville disse spillere slet ikke sidde hos Muttleys TS3 server.
Menix se selv efter når de forhenværende muttley spillere hopper af når i er færdige.
Stats er en ting man kigger efter når man forsøger at finde ud af hvad spilleren har som fav.kit og hvad spilleren bruger mest ingame, er det virkeligt så svært at forstå.
hvordan folk er på en nonranked CW server kan man jo af gode grunde ikke se.
Menix det Sociale er det man foretager sig i hverdagen og ikke kun noget man samler sammen til over 3 måneder.
Vi sidder skam også og hygge snakker hver dag :) - det er bare begrænset hvor mange der er online.
Typisk, så sidder vi måske 10 personer online på dette tidspunkt - vi sidder og snakker, sender youtube links, underlige billeder m.v. Uden at overhovedet tænke på at spille (Og ja, vi sidder skam online lige nu :p) - f.eks i nat, har 8 af os siddet og spillet FFA til klokken 6 i morges, og det sker faktisk hverdag at folk sidder på om natten og hyggespiller ffa, cod4, css, hon & lignende.
Og grunden til at exmuttleyerne hopper ind på den anden TS, er simpelthen af grunden fordi vi andre vi hopper af TS da vi enten skal sove, spise, se film etc. - Derfor er der ingen på VIP's ts til at holde hånd i hånd ;).
Det jeg hentyder til, at er vi bootcamp hver 2/3 måned - Og udover det er det også til julefrokoster & Hardball/hygge aftner i weekenderne.
I søndags, kom 10 af os hjem fra bootcamp - vi sad 5 online samme søndag(Som var været til bootcampet) da vi var færdige med køre hjem, sidde i tog m.v.. Vi snakkede stille og roligt, og tog lige en omgang versus eller 2. Vi kom online af den grund, vi var sociale med hinanden? selv efter en trættende weekend hvor vi har været vågne fra 10.00 - 04/05.00
Så at sige vi (Kun spiller kampe & praccer) er rent udsagt lort du fyrer af, jeg tror ikke på ham din "spion" - han fylder dig godt op med lort så.
Jeg synes simpelthen du burde komme ind, og sidde her en hel dag - her inde laver vi sku alt andet ind at pracce & spille kampe.
- og pt. (Klokken 13:41) så sidder vi 8 online på vores ts, og tror ikke lige vi praccer eller spiller kampe ;). Nej, vi sidder og tåger & snakker om alt muligt mellem himmel og jord.
Og forresten, hvad er din tanke til at spillerne har forladt muttley? - og så vidt jeg hører rygter om, har de det utrolig godt ved os - hvis ikke bedre endda ;) socialt. Samtlige bf3 hold sidder og hygger på vores ts, f.eks har vi flere fra andre teams der sidder her inde dagligt & snakker med os - selvom de ikke har noget med VIP at gøre.
Redigeret: Tirsdag d. 14. februar 2012 - kl. 13:44
"PS: hvis i var så pokkers sociale ville der sku aldrig sidde flere VIP spillere der alle som en er forhenværende Muttley spillere, for hvis det var sådan at vip var som en klan så ville disse spillere slet ikke sidde hos Muttleys TS3 server."
Så det du vil frem til er at nogen fra VIP ikke er sociale nok fordi at de sidder på muttleys teamspeak? wow - hvis det ikke er socialt så ved jeg ikke hvad det er.
Noget andet er at mange af vores spillere sidder ofte på andre teamspeak for at snakke med tidligere mates, eller bare for hyggen ved at snakke med andre.
At vi ikke laver andet end at pracc/spille kamp - det er den væreste omgang crap jeg nogensinde har hørt.
Jeg vil nok betale min spion lidt mere for at få en smule bedre information :)
Nej, jeg gamer Metro fordi det er en lukket bane, der sker meget og det gør at man altid skal være igang, varmer typisk op på den måde .. den er god til at holde ens reflekser igang i forhold til en Karkand som er ret stor :)
Well står fast i det :D Metro er en fantastisk bane at træne og opvarme på - problemet er bare i forhold til Clawhammer så er han utrolig dårlig når vi tænker på han kun spiller Metro :D
ahha det er nu lige et udsagn med modifikationer, får da indimellem skod scores fordi jeg er kommet i gruppe med spader der slet ikke tænker i termet TEAM PLAY, men kun mig,mig,mig....
så sjovt som du ikke kan aflæse det, men det vil du finde ud af hvis du kom med på tur bassemand ;-)
Gud Clawhammer - du er nok den størte sejler jeg nogensinde har mødt - Bare fordi man ikke er med i Team Aros .. Så er man ikke god nok, taget din alder i betragtning så er der sgu noget helt galt med dig :D
Sådan at alle der kunne have en interesse, lige nu aner jeg ikke en disse om dine kundskaber og hvor du skal oplæres.
smid hellere din battlelog profil herind.
Du kan se min her.
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ClawhammerDK/
mvh.
Claw