Da jeg ikke er fyldt 18 endnu kan jeg ikke spille på et betting site med cpr validerering, så er der en venlig sjæl der kan fyre et betting site uden cpr validering på.. Det ville være lækkert!
I princippet så kan du blive fyret og butikken kan få en kæmpe bøde. Hvis nogen oddser og de er under 18 ;-) så jeg vil da råde dig til at sige at de ikke må.
- selv om jeg selv er en skarn at gøre det selv om jeg er en 15
Jeg er pisse ligeglad :-) og jeg bor alligevel på landet.. Har samme holdning med alt andet der en alders grænse på, folk bestemmer selv hvad de udsætter deres krop og deres liv for og de tager selv straffen..
Og lige præcis dét er et populært emne. Man skal være 18 eller over for at købe smøger i kiosken, og sådan er det over ALT. Alligevel er der nogle kiosker der vælger at sælge smøger til 12-13 årige - hvorfor? Selvfølgelig fordi at de tjener på det, de er da ligeglade med hvad loven sige, ingen opdager de, de tjener penge. Noget andet der er sjovt er, at jeg sagtens kan købe smøger i en kiosk der ligger 30 sekunder fra mit hus - men min klassekammerat der er en pande højere end mig og et år ældre, ikke kan =DD
Ikke fordi du har sagt noget modsat af det jeg skriver, synes bare lige jeg skulle reply det =D
Det var nu os ment for sjov egentligt, der er nogen tanker osv. jeg kan købe på.
- Men på en grill nede hos os der er han totalt bange for at sælge til os han siger "put dem i lommen inden du går" Og han vil ikke sælge til mig hvis der er andre på grillen ^^
Nu arbejder jeg selv i kiosk, og jeg ved, at hvis en kiosk gentagne gange bliver taget i at have solgt spil til fokk der er for unge, bliver butikkens lotto maskiner taget, samt butikken mister rettighederne til at sælge spil fra Dansk Spil.
Synes dog det er lidt komisk, at det er buttiken det skal gå ud over, hvis en medarbejder laver noget ulovligt(dumt), men at det er medarbejderen der får bøden, hvis man bliver taget i at sælge smøger til folk under 18.
Gå ned i den lokale kiosk hvor medarbejderen er af anden etnisk baggrund, så er det np.
Måske lidt offensivt, men er aldrig blevet afvist af en udlænding men kun af danskere bag kasserne :D.
youtube.com/vnzCSS
Editor @ Cadred.org
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!