Hey Gaming!
Nu går der jo (forhåbentlig) ikke lang tid før vi skal til at overveje CS:GO (fremfor CSS måske?). Jeg er interesseret i at høre hvad I har tænkt jer at gøre, og for sjov hvilken type gamer I selv mener I eller andre går under;
------
Nye PRO
Gameren der aldrig rigtig nåede det i CSS eller CS1,6 og nu vender blikket imod det nye CS:GO i håb om at kunne komme frem på den nye scene.
Den faste skuespiller
Nægter et skift, da vedkommende sidder alt for behageligt på denne scene. Vil ofte først skifte hvis spillet langsomt dør ud.
Den Gamle mand
"Har alligevel ikke længere tid til at game så meget, så mon dog ikke vi bare stopper her, og lader CS være CS?"
Konkurrencegameren
Sidder spændt med dankortet klar for at forudbestille CS:GO og komme igang med nogle kampe. Har egentlig ikke planer om at invadere scenen, men blot skyde med i den.
Den mugne
Hateren, der er så forelsket i en af de tidligere CS at vedkommende i stedet langt hellere vil bruge alt sin energi på at fortælle andre hvor dårligt enhver nyere udgave (end den de selv spiller) er.
LAN gameren
Køber spillet når venner omkring personen køber det - Bare for at være med, når der holdes LAN.
EMO'en (Kunne ses under den store CSS update)
Folk der begynder at klynke, og tude med boykot af enhver form for CS.
Æble-Syndrom gameren
"Jeg køber det kun hvis designet er flot"
Noob'en
"Kommer der et nyt Source?" - Nej der kommer GO..
Døgnfluen
Ham der køber det, spiller det i et døgn, og derefter går tilbage til WoW.
Basementdweller
Gameren der pludselig ejer det og har gamet over 1200hr på lidt over 2 måneder, uden rigtig at blive vild til det.
Heliumen
Forguder alt hvad der er nyt, som var det en religion. Derunder selvfølgelig også CS:GO.
Skitzofrenen
Skifter konstant imellem alle de ovenstående roller, og tror hver gang at den nye rolle er "det rigtige"
-----
Husk det er sjov og spas. ;) Jeg er sku nok selv mest en blanding af Den Gamle mand og konkurrencegameren! |