Hej, alle jer ekstraordinære læsere herinde på gaming.dk
Bemærk
DU har forhåbentligt trykket dig ind på mit indlæg fordi du spiller på et hold som mangler en spiller.
er dette tilfældet så læs videre, og find ud af om jeg er noget for dig/jer. og jer lystlæser læs endeligt videre hvis det interessere jer, men hold jer venligst tilbage med ikke relevante svar.
Mig
Men lidt om mig. Mit navn er Morten, jeg er 15 år, og kommer fra Bredebro.
Jeg har spillet CSs siden tjah, det kan jeg ikke rigtigt huske. det var omkring 2008 min fætter viste mig det, jeg gik mere op i diablo 2 på dette tidspunkt så vidt jeg husker, før jeg begyndte at spille seriøs css. jeg har som alle andre haft en masse store og mindre pauser.
Skulle i vælge mig, så vil jeg afsløre
at jeg spiller meget med hovedet, og kan sagtens bedømme hvornår jeg skal være defensiv eller offensiv.
Jeg prøver at være svær at læse når jeg spiller.
Jeg er nok det man kalder en support spiller, men jeg synes selv at min awp er relativ giftig. og min evne til at bruge den offensivt plejer til tider at gøre en stor forskel.
Jeg er en meget loyal, spiller som ikke whiner, jeg har en pædagogisk tilgang problemer, jeg synes selv jeg er god til at tage kritik hvis det bliver sagt på en god måde som gavner mere end at skade.
Krav til jer
- Det er vigtigt i har et højt bundniveau,
- Alderen skulle gerne være +15/17 helst.
- seriøse omkring holdet
- Afklaret hvad angår ambitioner
- Hvor i er bosat er ikke så vigtigt så længe i har mulighederne i orden
- tålmodighed, man bliver ikke mTw på 2 uger, men vi kan sagtens blive bedre end en masse mix hold på den tid.
Hvad jeg kan bidrage med
- meget godt teamplay
- en god hjerne ingame
- god taktisk forståelse, jeg vil dog ikke være caller
- et godt bundniveau
- en god awp spiller
- klar på at power pracc
- dyb seriøs omkring holdet
Undskyld for Stavefejl
Kontakt
Over sitet |