Tilbage til forsiden
SteelSeries CS:Source Liga

Counter-Strike: Source » Generelt

Sidste indlæg

DivisionCups er klar til d. 11 februar, for der er nemlig cup!

DivisionCups er åben for tilmeldinger til næste cup, læs mere.

Først og fremmest, vil vi lave en DEL ændringer til næste cup. Der er forresten også kommet ny sponsor **SpeedGaming.pro**.

Næste cup bliver 5on5 cup, der kan tilmeldes 16 hold. Det hele foregår over mail, hvor jeg derefter "opretter" jer på hjemmesiden. I skal sende en mail til mig med disse informationer:
mail: andreas@divisioncups
* Holdnavn
* Lineup
* Kontaktmail

I kan også selv oprette jer på hjemmesiden og tilmelde jer, men det kræver i sender mail til Andreas. Hvis i ikke sender mail med disse oplysninger tilmelder vi jer ikke, eller hvis i har tilmeldt jer, uden at sende mail, så bliver i slettet.

Sidste gang var der 3 der ikke kom til tiden, de kom 15 - 20 minutter senere. Det kan vi ikke acceptere, vi tager jer ikke ind hvis i kommer for sent desværre. Kom til tiden, eller i bliver smidt ud ^^.

Der var mange der sagde det ville være fedt hvis vi tog "Lowerbracket" med, så det har vi valgt at gøre. Sidste gang hvis man tabte en kamp, var man ude af cuppet. Sådan bliver det ikke næste gang, så har folk endnu en chance til at forbedre sig.

-- Vi har fået Mainsponsor, og det er SpeedGaming.pro, vi er meget glade for at have dem under os, så har vi to af de bedste firmaer inde for eSport scenen. Customdata.dk, SpeedGaming.pro!

SpeedGaming, levere gameserver til fremtidens cup. De lægger også server præmier, så hvis du vinder en server kan vi garantere dig en kvalitet server netop fra SpeedGaming.pro!

Vi har indgået et aftale med et webdesign / code firma. De vil lægge præmier ud til 1. pladsen det kan i læse mere om her.

1. pladsen : 1x CW server (SpeedGaming.pro) 1 måneder. (Webdesign + Kodning, efter eget valg til en værdi af 500,:-).
2. pladsen : 1x CW server (SpeedGaming.pro) 3 måneder.
3. pladsen : 1x CW server (SpeedGaming.pro) 1 måneder.

--------------

**HUSKE LISTE**

Cuppet bliver afholdt lørdag den 11. februar - kl. 20.00.
mIRC 19.45.
mail til : andreas@divisioncups.com
Det gode humør.

Cuppet bliver seedet af "Cube, Benjamin" - top hold er velkommen, vi vil prøve at fordele det lige så de dårligste ikke skal møde de bedste.

Visit our sponsor - www.customdata.dk, www.speedgaming.dk, www.series-web.dk, www.krukke-huset.dk, www.holyfreyhosting.com!

CUUUUUUUUU AT CUP.
Flere |
Division-Cups Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 19:04

cadiaN
Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 19:09
1
vi vil prøve at fordele det lige så de dårligste ikke skal møde de bedste. WTF? det er jo meningen med seedning at de skal det?

udover det så er 2 pladsen jo stort set lige så god som nummer 1, dno hvor mange der kan bruge nummer 1 til noget :)
Division-Cups
Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 19:11
3
Well, lets see. Det tilbyder vi, det er trods alt gratis cup.
cadiaN
Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 19:14
5
Du svarer stadigvæk ikke på øverste sætning.
Division-Cups
Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 19:15
7
Nemlig, undskyld jeg udtrykte mig forkert. Seederen gør det ja.
Pertew | AuroraUnited
Mandag d. 6. februar 2012, kl. 21:18
19
bubber, et design (hvis firmaet kan gøre det ordentligt) kan blive solgt, til en okay pris (:
Fredag 4. Maj! Cup - Penge præmier på spil PM for ...
75 euro i alt, gratis tilmelding
Matthew
Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 19:10
2
Hvornår lader du være med, at bruge GDK til at lave kæmpe reklame for dit projekt og jeres sponsors? No hate - men gaming har sagt det til jer før. :)

Held og lykke anyways.
Gabriel Sativa :: Freelance grafiker
smashztw.deviantart.com
Division-Cups
Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 19:12
4
Har fået lov af ejeren af GAMING.dk - og det gør vi også på sitet.
Matthew
Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 19:15
6
Synes nu ellers jeg så realition skrive i jeres sidste topic, at i ikke skulle lave flere tusinde topics med reklamer og andet om jeres cups.

Det er tilladt, at følge reglerne på GDK (ergo også ved, at lade være med at reklamere for alle jeres sponsorere etc. - selvom det måske er en aftale i har med sponsorene)

Et link til sitet er rigeligt :>
smashztw.deviantart.com
hugzilla | AuroraUnited
Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 19:29
8
Håber det bliver ligeså godt som sidst! :-)
undervuderer ingen
har rødt hår, jeg brænder jer bare
SyCr0ne
Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 22:04
10
Må jeg godt spanke dig? For jeg deler samme forhåbning som dig.
hugzilla | AuroraUnited
Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 22:17
11
Sødt <3
undervuderer ingen
har rødt hår, jeg brænder jer bare
mercer
Lørdag d. 4. februar 2012, kl. 19:31
9
Endnu et super initiativ, og så er det gratis :-).

God lørdag aften herfra.
anywayy | VEJLE
Søndag d. 5. februar 2012, kl. 00:18
12
I er kommet godt fra start, det er positivt!

Held og lykke! :)
I LOVE ME and MYSELF!
Dette indlæg blev slette af den dejlige anywayy
nebelong
Søndag d. 5. februar 2012, kl. 19:26
13
Super godt cup, bare sjovt at deres præmier ikke eksistere som aftalt.
Jeg vandt en præmie hos dem i sidste cup de afholdt, og så efter 1 uge er den voice server vi vandt lukket ned og eksistere ikke længere.

Så ja folkens nyd hans cups og den korte tid i har jeres præmier i! ;)

GL
Stabell
Søndag d. 5. februar 2012, kl. 19:47
14
Når han først har givet præmien ud er det vel ikke ham der står til ansvar for det mere? Det vel hosten af den pågældende server.
Pimp er en fin spiller
http://peecee.dk/upload/view/313373/full
nebelong
Søndag d. 5. februar 2012, kl. 19:50
15
Ja det skulle man tro, men når du vinder en præmie hos dem, så får du bare ip og admin på server/voice.

Det er langt ude, og så har han stadig selv kontrol panelet ;)
lalalalaKRIB | DEJAVUE
Tirsdag d. 7. februar 2012, kl. 17:28
22
Samme problem her, det eneste i skal er at kontakte ham og fortælle problemet. har fået ejet login og alt det gøgl til min server.. Så præmierne bliver udgivet.(-:
Danni[a]team-dejavue.dk
www.facebook.com/teamDEJAVUE
Ciararo | LANGUYS
Tirsdag d. 14. februar 2012, kl. 01:56
89
Ja, de bliver udgivet, hvis man bliver ved med at spørge efter dem.
Hvis det stod til ham, skulle mit hold slet ikk have en præmie. :))
Jeeeeeg har ikkke lavet peeeeenge
Jeg har laavet damer! Jeg har lavet 2.
Ciararo | LANGUYS
Mandag d. 6. februar 2012, kl. 19:47
16
Fedt cup, hvis man altså havde præmierne i den fulde tid.. Så lukker han serveren, fordi man ikke er venner med ham!
Dejligt med admin, men uden pass &amp; name til kontrol panelet. Det bår dæjligt!
Redigeret: Mandag d. 6. februar 2012 - kl. 19:47
Division-Cups
Mandag d. 6. februar 2012, kl. 19:59
17
Hey Ciararo, jeg har snakket med HolyFreyHosting og spurgt hvad problemet var. Han sagde at det ikke var i brug inden en uge, og hvis deres produkter ikke er i brug inden 1 uge, så lukker den ned "AUTOMATISK". Og det vidste jeg ikke, og det har jeg så snakket med ham om nu. Men altså deres produkter, lukker ned hvis det ikke er i brug inden 1 uge, men jeg har lavet en aftale med ham, at han åbner jeres brugernavn, og password igen - og servere :).

- Forresten så skifter vi til SpeedGaming næste gang, som er meget mere stabile!
Ciararo | LANGUYS
Mandag d. 6. februar 2012, kl. 20:13
18
Problemet er bare der var én+ inde på den hver dag?
Ciararo | LANGUYS
Onsdag d. 8. februar 2012, kl. 22:18
30
Har du tænkt dig at starte den, eller hvad sker der? :)
goffmann
Tirsdag d. 7. februar 2012, kl. 06:35
20
Det kunne også være fedt, hvis i havde et sted, hvor man kunne finde STV Ip's :)
'

- Man ved jo aldrig hvor gode holdene er, det kunne være man blev overrasket ;)
Redigeret: Tirsdag d. 7. februar 2012 - kl. 06:37
En spiller er kun så god, som sit udstyr ;)
Ottosen | DivisionCups
Tirsdag d. 7. februar 2012, kl. 17:10
21
Kan prøve at finde ud af noget, med en webserver hvor man kan downloade STV'er
DivisionCups
goffmann
Mandag d. 13. februar 2012, kl. 18:42
88
lyder godt :)
En spiller er kun så god, som sit udstyr ;)
sunDahl | DEJAVUE
Tirsdag d. 7. februar 2012, kl. 20:00
23
Fatter ikke pointen i at have "www.krukke-huset.dk" som sponsor???
Tvivler på det er gamere der køber flest krukker og omvendt hvad kan en gamer bruge en krukke til i spons :S
Dennis_Theilgaard
Tirsdag d. 7. februar 2012, kl. 22:50
24
Hej sundahl, det er nok mest til det finansielle :))
Reddot-eSport
sunDahl | DEJAVUE
Onsdag d. 8. februar 2012, kl. 08:20
25
det giver mening for DivisionCups men kan ikke se pointen for krukke-huset...
Division-Cups
Onsdag d. 8. februar 2012, kl. 08:25
26
Hey sunDahl, vi får credits for at have dem under siden. Jeg ved ikke hvorfor de vil under os, men ja. Jeg har kendt dem længe, og jeg har handlet lidt med dem. De giver et beløb om året til at støtte DivisionCups.com
sunDahl | DEJAVUE
Onsdag d. 8. februar 2012, kl. 08:52
27
det virker bare som et helt vildt underligt partnerskab :S
Dennis_Theilgaard
Onsdag d. 8. februar 2012, kl. 19:47
28
Sådan er det jo med det finansielle sponsorat :)
Reddot-eSport
Division-Cups
Onsdag d. 8. februar 2012, kl. 21:31
29
Tjoo, men de støtter jo bare op det er jo kanon! :) SES PÅ LØRDAG :)
Executor
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 23:03
61
jeg vil næsten vædde en bøjet ske på at det er en af divisionscups ejeres familiemedlem som ejer krukkehuset!
RasmusKonig.dk - Grafiske løsninger
+1
sunDahl | DEJAVUE
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 17:10
63
ændre ikke på det er underligt :D
uaW
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 17:51
66
Dansk metal er vel det samme :D
Biggie Biggie Biggie Biggie ...
sunDahl | DEJAVUE
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 18:30
68
tja nu du siger det :P
SanderseN | JEINER
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 09:41
32
Ja men kan jo være nogen der bare vil støtte :) tvivler på divisioncups får den helt store pose penge. Kan jo være noget familie/bekendte der ejer firmaet, som min far der ejer et bogbinderi, han har også sponsoreret før og gør det stadig, men får jo ikke en hat ud af det, for hvilke trykkerier sider lige og glor på esport sites. Så jeg tror udelukkende det er for at støtte et projekt man synes lyder spændende og som skaber muligheder for andre til at hygge sig.
Og så er 1000 kr. jo heller ikke det store for et firma (afhængigt af hvor stort det er selvfølgelig) men mange penge for os andre ;)
Redigeret: Torsdag d. 9. februar 2012 - kl. 09:42
F.C. KØBENHAVN - SEKTION12
Tottenham Hotspur F.C.
Division-Cups
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 10:35
33
Hey maten.

Jeg kender krukke-huset meget godt, bekendt faktisk. De synes det er nogen fine projekter jeg har kørende, og hun er og så ved at udvide. Måske startet hun et firma op, hvor hun sælger "gear" til gamers. Hun interssere sig meget, og det er super fint synes jeg. Hvis hun får gear op, skal vi støtte hende op, og samtidlig kan hun støtte DivisionCups.

Andreas
DivisionCups.com
sbye
Onsdag d. 8. februar 2012, kl. 23:01
31
kodning og design til værdi af 500 kroner :D

det skal ihvertfald være sort eller fra china town hvis det skal have nogen værdi :D
Division-Cups
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 10:36
34
Det må du tage som du vil, vi vil mene det er fine præmier når cuppet det er gratis enter.... men hvis du ikke er tilfreds kunne du sende en mail til : andreas@divisioncups.com, og komme med nogen bud til præmier næste cup.
sbye
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 20:58
40
skal ikek deltage og synes det er fine præmier med bare en server.. men fjern det der kodning osv.. virker for mig total useriøst :)
Division-Cups
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 21:19
43
Det må du om, men det er ikke useriøst i vores øjne, der er folk der gider at bruge tid på designs, og webkodning. Det er totalt fedt de vil det, det har vi respekt for.
sbye
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 21:22
44
de gider for 500 kroner :P jaja respekt for dem :D

tænker bare på dem der vinder det ;) de kan jo ikke nå og få lavet noget færdigt for 500 kroner :P
Division-Cups
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 21:27
45
Hvad mener du, jeg er glad for folk vil støtte mine præmier. Og hvis du mener negative ting om dem, så har jeg ikke noget imod du ikke deltager til cuppet, du er jo selvfølgelig velkommen men hvis du ikke vil have et gratis design, efter dit eget behov, som og så bliver kodet, så må du jo om det. Kan være der sidder nogen andre der inde.

Og hvad mener du med "De kan jo ikke nå at få lavet noget færdigt for 500 kroner?"
sbye
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 21:36
46
500 kroner kodning + design?? år udfra det er en helt hjemmeside vi snakker om, det vil ingen programmør samt designer med respekt for sit arbejde lave :D det jeg sier er bare at i den normale verden kan man ikke få lavet en skid kodning eller design for 500 kroner :P
KimJAY
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 00:06
49
Ham der knægten vil bare gerne have det op at køre så hurtigt som muligt, i dette tilfælde er det ALT for hurtigt, og så bliver man kritisk og stiller spørgsmål, ligesom du gør nu.

Ser det på samme måde som dig, at det er en noget så halvhjertet præmie at smide ud, så hellere vente og få det ordenligt startet op. Ville næsten også sige at bare en server er bedre end det der.

Jeg har været en del af dette projekt, men han er 14 og prøver at gøre det hele med stress og på sin måde. Jeg synes ikke det fungere. Men synes det er flot han har opnået at få det op at køre, fordi det er godt nok ikke meget bag projektet. + Jeg tror ikke han gør det for scenen, men for ham selv.

P.S : Så faker han også lidt med sponsor, så det er nok headpart bag det.

( Dette er overhovedet ikke en kritisk kommentar til dig, overhovedet ikke :). Så det er ikke flame, det er bare en 'agree-med-dig-kommentar' :D ) God weekend.
Redigeret: Fredag d. 10. februar 2012 - kl. 00:13
Division-Cups
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 08:58
50
Du var med i projektet, du var aldrig med i det. Jeg gør alt hvad jeg kan for at få det her op at køre og det går fint.

Men "P.S : Så faker han lidt med sponsor, det er nok headpart bag det." Hvad snakker du om der? :)
KimJAY
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 12:23
53
Jo jeg var, men jeg gik ud fordi du ikke kunne håndtere det, eller du ville gøre det hele alene. Og det synes jeg er en kæmpe fejl, du kan ikke styre det selv.

- Du har ingen aftale med customdata.
sbye
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 12:20
52
har ingen indsigt i at give ham kritik :) og at han er 14 spiller ingen rolle da han sikkert er dygtig nok who knows. siger bare at min erfaring siger mig at hellere bare give en server det er mere end nok og så fjern det der webdesign fis da det virker useriøst.. ellers er alt andet omkring hans protjekt godt :)

og god weekend til dig.
KimJAY
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 12:25
54
Andreas @ Customdata.dk: Du er jo fuld af lort, hvad er der jeg faker med? :D
Kim J.: Er nu ret så sikker på at det er dig der er fuld af lort. Du har ingen aftale med CustomData
Andreas @ Customdata.dk: Skal vi lige ringes ved med CustomData eller hvad din bums?

Tror den her samtale er for meget modstand for drengen.

Men jeg er delvist enig med dig, at han er 14 spiller faktisk en rolle i den her situation, da han ikke er den mest moden 14 årige. Men jeg er dybt enig med dig i, at en server fra SG virker mere seriøst end det design der.
SanderseN | JEINER
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 17:49
65
Hvad har den samtale over steam med noget at gøre? Så vidt jeg kan se er du blot ude på at hænge ham ud som umoden fordi han reagerer kraftigt, så tror hellere du må læse op på reglerne :)
Tottenham Hotspur F.C.
KimJAY
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 18:40
69
Det har meget med sagen at gøre, blot vise folk han ikke kan håndtere situationer hvor han er under press.

- Prøver ikke at hænge ham ud, og ser intet kritisk ved mine kommentare, den første var konstruktiv, den anden var mere direkte det indrømmer jeg gerne. Men jeg overskrider ingen regler, overhovedet.

- Men som ung cup ejer, skal han da bevise overfor kritikerne at han er moden og kan holde hovedet koldt i alle situationer, og det gør han jo ikke ved at reagere kraftigt som du selv siger :)
SanderseN | JEINER
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 18:48
71
Det var nu mest ment i sjov, selvom det ikke fremgår på skrift i min kommentar til dig ;)
Tottenham Hotspur F.C.
KimJAY
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 18:51
72
Ahh okay, var lige hurtig nok på tasterne :)
cassim
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 18:13
67
Hvem siger han ikke har aftaler med os ?
Martin Hansen
CEO på Customdata.dk
KimJAY
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 18:42
70
Hvis du er omkring customdata, burde du vide det :)

- Ellers vil jeg da gerne se kontrakten underskrevet af en på 14 ;)
Damm
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 19:35
73
For at have en aftale betyder det ikke at der _SKAL_ være en kontrakt som er skrevet under og alt det pis. De kan ligeså godt bare have indgået en aftale fordi de har lidt tillid til hinanden og stoler på at begge parter overholder deres del af den aftale. Så bare pak alt det der sammen
KimJAY
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 23:27
77
Korrekt, men tror også at customdata køre uden kontrakt. Og så længe at de ikke har fået noget af dem, så er det jo hellere ikke deres sponsor? Så reklamere divisioncups faktisk bare for dem ;)
phyd | Øresund LAN
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 23:53
84
Det kan du slet ikke udtale dig om. Det kan godt være at produkterne ikke er modtaget endnu, men de har en aftale indgået. Det kan være at der vil blive præsenteret noget i næste cup.
Arrangør af Øresund LAN
http://www.øresundlan.dk
KimJAY
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 23:57
86
Du er skræmmende... Det kan da godt være det bliver i i morgen, om 1 uge, om 3 uger.. Så længe de ikke har fået noget endnu, så er det ikke en sponsor.. Og nu gider jeg ikke at diskutere den længer.

- Når de får de ting de skal have. Giver tingene til dem der vinder dem, så er det officelt en sponsor.. Gider ikke mere nu slut.
phyd | Øresund LAN
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 20:37
74
Du er lidt af en nød lige der. Det er ejeren af CustomData du skriver til der :-)

Arrangør af Øresund LAN
KimJAY
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 23:28
78
Måske, jeg kunne lave præcis samme bruger som han har, siger IKKE at det er en fake bruger.

- Men så længe der ikke er kontrakt på de er sponsor, og customdata ikke har lagt noget ud til divisoncups endnu, så reklamere division bare for customdata, så er det ikke sponsor :)
phyd | Øresund LAN
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 23:38
80
Så man må ikke reklamere for et firma/organisation/whatever uden at have en kontrakt med dem?

Der behøves ikke kontrakt på noget. Kontrakt er under ordnet når ejeren af Divisioncups er under 18.
Arrangør af Øresund LAN
KimJAY
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 23:46
82
Det må man meget gerne, men så kan du ikke kalde det en sponsor :)
phyd | Øresund LAN
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 23:49
83
I følge dansk jura. Er en mundtlig aftale lige så bindene som en skriftlig. Lad os sige det sådan. Resten er op til tillid :-)
Redigeret: Lørdag d. 11. februar 2012 - kl. 23:49
Arrangør af Øresund LAN
KimJAY
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 23:54
85
Du kan jo ikke sige en mundtlig aftale er bindene :D Vil gerne se dig vinde en retssag, hvor du har en mundtlig aftale.

( Nu siger jeg ikke dette er tilfældet, bare lige fortælle at en mundtlig aftale IKKE er bindene, men som du siger " resten er op til tillid" )
phyd | Øresund LAN
Søndag d. 12. februar 2012, kl. 00:05
87
En mundtlig aftale er lige så bindende som en skriftlig, medmindre andet er aftalt mellem parterne. Problemmet er at hvis aftalen skulle være brudt ifølge en af partnerne, kan det være et problem at bevise at aftalen er indgået.

En retssag er også underordnet i dette tilfælde. Tvivler på nogle af disse parter vil køre en retsag som koster mange penge, for det lille beløb vi snakker om.
Redigeret: Søndag d. 12. februar 2012 - kl. 00:20
Arrangør af Øresund LAN
phyd | Øresund LAN
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 20:40
75
Så tror jeg lige du hopper ned af din høje hest. Den '14 årige dreng' gør det faktisk udemærket. Det er super af ham at han tager et intiativ til at afholde cups. Jeg synes det er utroligt latterligt af dig at prøve at hænge ham ud, udelukkende for at 'ødelægge' hans foretagende.

Drop det.
Arrangør af Øresund LAN
KimJAY
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 23:30
79
Jeg har aldrig hængt ham ud? jeg konfrontere ham bare. Det er helt okay.

- Det er super fedt intiativ, det giver jeg dig ret i. Men det kan du ikke vide, så længe du ikke ved hvad planerne med det er :)

- Glæd dig til at se når det begynder at koste penge :)
phyd | Øresund LAN
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 23:39
81
I og med du skriver det du gør hænger du ham ud.
Arrangør af Øresund LAN
Matthew
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 12:32
55
Tjek dem som leverer designsne samt kodningen.
Kvaliteten i deres ting siger lidt om prisen. :>
smashztw.deviantart.com
sbye
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 21:42
59
ingen kommentar ^^
biiiiiirdman
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 19:57
35
Nu har vi tilmeldt et hold (67xx) og jeg kan se at cuppet er fuldt. Hvordan finder vi ud af om vi kommer til at spille, hvis nogen ikke dukker op eller noget lignende og hvad er jeres mirc channel?
Division-Cups
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 20:15
36
Hey biiiird, jeg havde godt set du havde tilmeldt dig. Men jeg har og så, skrevet på en masse nyheder nu, at hvis i ikke sender en mail til : andreas@divisioncups.com - bliver i slettet. I er så blevet slettet, og en anden har fået jeres plads, vidste ikke hvor jeg skulle kontakte jer. Det må du undskylde, men er ikke sikker på at i når at spille til næste cup, der er over 4 på ventelisten nu. Er ikke sikker på der er 4 hold, der hopper fra desværre.. :)
biiiiiirdman
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 20:46
37
Wtf.
Fuck hvor er hotmail røv. Jeg havde sendt en mail til dig med alle oplysninger, men den må have sagt fejl eller noget, nå sender informationer igen og må håbe. Men er det fair at folk kan sidde og vente på at de fidner de sidste lørdag aften lige inden (altså skrive 4 tba i lineup)
biiiiiirdman
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 20:50
38
Men hvorfor åbner i ikke bare for 32 slots og så lader nogle få WO i første kamp hvis der f.eks. kun bliver tilmeldt 22.
Dermed får i flere hold (mere promotion) og alle kommer til at spille. Win/Win Bare et forslag?:D
Division-Cups
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 20:57
39
Altså, der bliver for mange problemer, og jeg kan ikke holde styr på det, jeg er alene den aften. Jeg har nok til 32 hold, men desværre fyr :S
biiiiiirdman
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 21:03
41
Kan godt hjælpe hvis det er ;=)
Så kan mine mates til lan spille wow, synes bare det er synd der kun kommer 16 teams med til sådan et cup der.
Division-Cups
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 21:07
42
Kun 16 teams? - Det er altså okay meget, og så bliver det med lowerbreak, så vi bliver først engang færdige ved 2-3 tiden om natten, hvis vi starter kl 20.00.

Men jeg kan se der er nogen som har tilmeldt sig et andet cup på lørdag, så måske har i en chance.
biiiiiirdman
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 23:40
48
Kan se der kun er 15 teams tilmeldt nu:D
Skal jeg lave et nyt team?
Anxietyy
Torsdag d. 9. februar 2012, kl. 23:10
47
Super nice med flere cups! :)

men når man står under "Fire eller mindre på holdet", går jeg ud fra man stadig deltager og blot spiller kampene som normalt eller hvad?
Division-Cups
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 08:59
51
Yes, det er korrekt. I spiller stadig, men så kan folk kontakte jer, hvis i søger bl.a.! :)
biiiiiirdman
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 15:19
57
Har i ikke en mirc channel, så man kan komme i kontakt med jer mht. hvis nogle hold ikke dukker op?
Division-Cups
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 15:22
58
Joo bestemt, infomationer kommer på www.divisioncups.com her om lidt, men du kan lige få mIRC. : #DivisionCups
Eiler
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 12:59
56
Stop nu al den hate og vær glad for, at nogen gider tage noget initativ og bruge sin lørdag aften på at tilbyde en gratis cup, hvor der oven i købet er præmier med. Hvis ikke folk gider være med, så lad være -- men stop nu al den hate, og stop nu med at være så pisse smarte fordi I kan gemme jer bag skærmen.

Godt gået af Division-Cup lyder det herfra, og al held og lykke på lørdag.
Det handler ikke om at være billigst
Det hander om at være bedst!
Executor
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 23:00
60
Held og lykke med cuppet. Det der med webdesign og kodning til 500 kr. er sgu lidt noget fis, når grafikeren er nybegynder, og koderen klarer alt i webspell :/
RasmusKonig.dk - Grafiske løsninger
+1
quiZ | CPH Wolves
Fredag d. 10. februar 2012, kl. 23:46
62
Er da vel okay til det nye team, som står og mangler hjemmeside + design.
Lige hurtigt smide webspell op, også fyrer sådan et design ind.

Det er jo ikke alle nye teams / organisation, som har økonomien til og smide 10k efter et system fra day one.
ztuhr | LEVEL-GAMING
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 17:45
64
Er det stadig muligt at tilmelde sig?
LEVEL-GAMING
Chief Executive Officer - LEVEL-GAMING
HighfielderN
Lørdag d. 11. februar 2012, kl. 21:48
76
sig endelig til hvis i mangler en spiller, keder mig i aften og har lyst til at game! :D
add tonze
Since 2006\'

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source Anderkendelse (63)
Counter-Strike: Source Management & Staff (22)
Counter-Strike: Source Theblasts MVP? (71)
Counter-Strike: Source ny update i ... (12)
Counter-Strike: Source Mussemåtte ... (18)
Counter-Strike: Source Godt CSS-team navn? (56)
Counter-Strike: Source Mest overvuderet ... (98)
Counter-Strike: Source Værste skuffelse? (141)
Counter-Strike: Source LAN i Østjylland! (20)
Counter-Strike: Source Nyt lan event inc ... (157)
Counter-Strike: Source stv - TB4 (7)
Counter-Strike: Source Demoer fra Theblast (28)
Counter-Strike: Source Danske unge ... (513)
Counter-Strike: Source Hjælp mappe (5)
Counter-Strike: Source Email til Steam Acc (8)
Counter-Strike: Source Netpartyfyn træf? (1)
Counter-Strike: Source Kan ikke enter ... (6)
Counter-Strike: Source CSS hjælp? (19)
Counter-Strike: Source eStrike DM server ... (15)
Counter-Strike: Source Lans? (3)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Sommerhits (15)
Offtopic Eksamen (27)
Offtopic Hvilke events (24)
Køb og Salg Vil du bytte... ... (12)
Offtopic bayern vs chelsea (88)
PC Relateret Mic. Boost turn ... (0)
PC Relateret Pc lagger i css ... (20)
Køb og Salg Salg af 200kr ... (33)
Offtopic Danmarks flotteste ... (57)
Offtopic Kort virker kun ... (3)

RTS Games

League of Legends Team på EU West ... (4)
League of Legends 4 members søges EUW (1)
League of Legends Teamet søges. (9)
League of Legends Ranked low elo (7)
League of Legends Søger support og ... (2)
League of Legends LoL Team. (27)
League of Legends Support til ... (4)
League of Legends Teamet søges. (0)
League of Legends 1450 elo LOL live ... (2)
League of Legends Best support eu - ... (6)

FPS Games

Battlefield BF3 mangler nogle ... (10)
Counter-Strike 1.6 Top 10 Players i ... (60)
Battlefield eXACTA- mangler 1 ... (12)
Battlefield DED Søger Membs (52)
Battlefield Nyt bf3 team (19)
Battlefield Hej. RsK Søger ... (34)
Battlefield Leder efter folk ... (10)
Battlefield BF3 Play like a ... (11)
N/A Explicit Gaming ... (16)
Battlefield Apocrita E-sport ... (1)

Spilkonsoller

Playstation Mates at spille ... (5)
Playstation Ps3 kan ikke logge ... (4)
Playstation mates mw3 ps3 (2)