Giver dig helt ret!, Brady var hjernedød i hele 3 og det meste af 4 quater, virkelig talentfuld QB, Men manning er fandme også en farlig fyr, havde squ håbet på en Patriots sejr, men vi tager dem squ næste gang!
HAha må jeg så indrømme at det gjorde jeg, men du må fandme da indrømme at det var et tæt spil, i 4 quater, og ja det er det altid i know, men stadig så synes jeg at Brandy gjorde det hjernedødt.. Synes ikke manning var så vild som folk roser ham for han lavede nogle vigtige kast, men hans receivere var også rigtig dygtige, ellers også bare ringe af Patroits, sådan kan vi blive ved hele dagen, troede virkelig bare at patriots havde den her :D
Mærkelig kamp. Hvis patriots receivers lige ville gribe de sindsyge bolde Brady fik svinget afsted (ud over interception kastet wtf lavede han lgie der) så havde giants ikke haft en jordisk chance. Men god kamp overall selvom jeg tog mig selv i at slå sengen flere gange
Vildt underlig kamp :D Brady startede på næsten værst tænkelige måde, men viste efterfølgende at han er fucking vanvittig. Gal hvis hans receivers havde været skarpe.........
Udover det, synes jeg Manning spillede vildt også, og at Giants holdte et højt niveau hele kampen igennem :-)
Hvis nu bare Wes Welker havde grebet den bold så langt inde i 4. quarter havde jeg festet endnu.
Draften starter snart, hvor den helt store skulle være Andrew Luck, som højst sandsynligt ryger til Colts, istedet for Peyton Manning, som kommer til Kansas, Dolphins eller Jets i mine øjne. Samtidig så bliver det året, hvor Drew Brees åbner en endnu større can-of-woopass og vinder SB.
Jeg er ikke Saints-fan, jeg er Patriot helt inde i hjertet, og jeg græder stadig :(.
Men rigtig fed kamp, med massere af god hygge med de bedste mates, roethlisburger og BUDDWEISSER! :)