Den kvikke læser har måske allerede gennemskuet hvad denne tråd kommer til at handle om, men for dem der sidder og grubler over overskriften, sidder vi netop fire flotte fyre og mangler en sidste spiller til ONIC kvalifikationen den 25. Februar.
Det vi vægter højt hos den pågældende spiller, er at han har hovedet skruet ordentligt på, er flink og at han har styr på alle spillets facetter. Det er ikke så vigtigt at han kan ramme, for jeg kan sgu ikke garantere at vi gør det når holdet består af Hartmann, mano, Sækkevogn og jeg.
Vi vil naturligvis gøre alt for at spille os til LAN-finalerne, men må også være realistiske. I første omgang søger vi derfor en spiller, som har mulighed for at spille den 25. februar og som - hvis vi mod al forventning skulle gå hele vejen - har mulighed for at tage med til København når finalerne finder sted.
Skulle ovenstående fange din interesse, er du velkommen til at sende mig en besked over sitet. Jeg vil ikke reagere på folk, der bare poster deres steam-navn i kommentarerne nedenunder.
Giv den gas |