Hej, jeg har ikke spillet css i noget tid så derfor ved jeg ikke dette!
Men er xray (xraygaming.com) gået ned?
fordi når jeg prøver at komme ind og downloade XAC virker det ikke :-(
det var ikke det jeg mente, ved godt hvordan man sætter det på.
Det jeg mener er hvordan fungere det mod snyd? ligesom xray tog billeder, hvordan gør EAC?
EAC/EasyAntiCheat er et anti-cheat program pretty much like x-ray og det er vel lige nemt at bypasse det.
De tager billeder af dit ingame spil og skulle tage dit snyd. Dog er de fleste kendte cheats lavet sådan, EAC ikke fanger det via screenshots eller gemte processer.
Say whaaaat? "Dog er de fleste kendte cheats lavet sådan, EAC ikke fanger det via screenshots eller gemte processer." - Delvist korrekt.
Der er stort _INGEN_ cheats. Og lyt nu efter når jeg siger _INGEN_ cheats som EAC ikke buster på screens. Dog er der MANGE tredjeparts programmer små som store der går igennem det og man derfor kan bruge aimkey // andre ikke _synlige_ hacks: Altså Wallhack, esp w/e.
XRay var btw. ikke vildt nemt, at bypasse - der er flere små hacks der går igennem EAC end der var med XRay da det virkede. ;-)
Nogle folk har interesse for det, og derfor læser de op om det, og om hvordan det hele fungere. Jeg synes også selv, at det er spændende i et hvis omfang.
Hvis ingen havde interesse for det, ville der være flere undeteckede hacks. Man skal ligesom lære om dem, for at kunne gøre noget mod dem:).
Og så kroghs comment.
1.6
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!