Hej GDK
Jeg har fået den idé at jeg vil forsøge at skabe et samlet sted for kvalitets nyheder og anmeldelser ang. spil. Jeg kunne godt tænke mig at lave nyere og mere "voksen" version af Troldspejlet - eller sådan noget! Jeg har ikke helt færdig udviklet idéen og det er faktisk slet ikke det topic skal handle om!
Jeg har sat og rodet med noget wordpress som start til en hjemmeside, og er nu egentligt ved at nå til et punkt hvor jeg synes den er ved at være fed. - men da denne side skal være "for" gamere - kunne jeg godt tænke mig at høre hvad folk synes om designet på siden. Om det kunne ligne noget i ville vende tilbage til hvis indholdet bliver noget for jer. Desuden hvad i synes om navnet "Gamefeed"? Er det fedt? Er det catchy? Eller er det dårligt?
I bedes ikke tænke over at det er et amatør forum - der er bare for at se om det fungere, det vil selvfølgelig komme til at se meget anderledes ud. Desuden at der ikke står noget tekst men bare volapyk i artiklerne - da jeg bare er ved at teste hvordan det ser ud med billeder og med indlæg.
Siden hedder www. gamefeed .dk
Alt tid og alle besvarelser er meget værdsatte! :-)
På forhånd tak
Mvh. Sigurd Birk
|