Jeg vil da også gerne sige at hvis ikke man har en positiv indstilling for at arbejde hos organisation som Wolves eller lign.
Så mener jeg ikke at man skal ansøge ind.
Personligt synes jeg det er pisse fedt at arbejde for CKRAS, jeg får meget erfaring med i bagagen når jeg en gang forsvinder.
Har selv gjort det manuelt, højre klikkede tryklede på edit skin og ned ved dag navne eller måned burde det stå to gange... F.eks: January "January" så den længest til højre skifter du om til dansk og beholder den til venstre engelsk så det ser sådan der ud: January "Januar"
Tak skal du have, den med vejret gider du ikke sende den over pm? for det er umuligt at finde ud af hvad der står, alt er bare klasket sammen og kan ikke finde noget :D
Vejret skal du finde manuelt på weather.com du skriver din by derinde og kopir de tal i linket og dem skriver du i en fil der hedder Variables - Søg efter den via windows søgning.
den åbner du med notesblok og skriver det kode du har fået fra linket inde, dernede hvor der står wCode. f.eks:
; Your weather.com loaction code
wCode=DAXX0003
DAXX0003 er Århus.. da jeg søgte på århus derinde fik jeg det her link i toppen: