Se mTw spilleren fra 2:14 af, ca. Vi kom frem til, at det nok var stingeR, men er ikke 100 på det.
E: har lige set den igennem et par gange, og det ligner ham ikke helt alligevel, men faktum er, at vi helst ikke så os selv slås mod ham fra videoen =D
Det var til SLKS i 2006 mener jeg. Mener at kunne huske en blog fra KK hvor han beskriver Suis måde at håndtere situationen på. Men jeg er enig med dig farrel, det er nok ikke personen at lægge sig ud med på lan :D
har intet med størrelse og gøre. Handler om din psyke. Selvfølgelig giver en god fysik en fordel men det er kun en mindre del af samfundet som har psyken til at slå et andet menneske ned, voldsomt
Åååh kan godt huske du fortalte mig det til bootcamp! Det med at en splejs der kunne gå helt amok og slå alt og alle, ville kunne vinde over en der var pumpet :-D
Han er fra Esbjerg og ved hvordan man vinder en kamp. De fleste I nævner er små drenge der ville stoppe så snart det gjorde ondt. Gui ville forsætte til kampen var vundet :)
Det må blive Jakob "JLK" Kristensen. Han er ca. 3m høj og ligner en viking med det skæg. Ellers må det være den kære Casper Due hvilket skyldes hans rapist-ansigt.