Vi har nogen af verdens bedste hold så jeg håber sgu også at du troller... man kan i det hele taget ikke bedømme nogen spillere ud for en "skill-skala" der findes ihvertfald ikke "high" spillere hvis du mener at der højest er "mid+" spillere i Danmark :)
årh kom nu videre anders..
har du aldrig sat på en højhus server, hvor en eller anden karl smart engang hævdede at dk's bedste klan var mid+?
det er da en joke han fyrer af der
Jeg vil gøre det kort, nu hvor RHEDER ikke er så aktiv ved hans pc som han har været.
Han har ret i at ingen i DK er mere end mid+ som standard. Det er nok et faktum, og om der er nogen der er high i udlandet, kan jeg ikke sige. Maybe, maybe not.
Dog har DK nogen af verdens bedste teams, og vil da sige at de er samlet af de bedste i dk. Team er high, spillere er ikke.
Der er intet der siger hvem der er high eller midt. Men et team er altid bedre end en spiller. Så hvis du siger du mener du high siger du også du oppe på skill med epsilon eller andre gode hold. Spillere er et vidst niveau, men holdene er det skill spillerne har samlet (hvis man kunne sige det sådan). Det ingen påstand eller argument med det. Ved ikke hvad du overhovedet ved med scenen, eller hvor længe du har fulgt den, men jeg kan love dig at hvis du spørger en rimelig god spiller, vil han altid sige det jeg siger nu.
Ikke rigtig, når mennesker på den IQ ikke så kloge, som de nok tror, fordi en test sagde "Man du klog!", betyder sku ikke du egentlig er det.. Har du hørt om risikofaktor, eller usikkerheds beregning?
Jeg ved udmærket godt at folk med over 120 i IQ efter en IQ-test bliver normalt anset som kloge mennesker. Men kun normalt. Jeg ved godt hvad den "korrekte" mening med klogskab er, men det betyder ikke jeg enig med den.
At hver gang du ikke har hold i det ene, så kører du løs på det andet.
Grunden til jeg skriver "Åh gud" er fordi du ikke vil nogen vegne. Din eneste intention er at diskutere for diskussionen skyld.
Først har jeg ikke IQ til at fatte, men så er min IQ fin, men så jeg er bare ikke klog osv. osv. osv.
Besides that så vil jeg mene du er dum så det basker, så orker slet ikke tage den videre med dig.
Du tager bare det sidste ord.
- Fortsat dårlig dag.
Det kan godt være, at det er et dansk site, men alligevel vil han gerne pointere, at han vil have en dansk femte-mand, da han sikkert har været uden for at få en tysker eller nordmand med, hvilket ikke gik så godt.
1) Only the educated are free.
2) The best way to prepare for life is to begin ...
Gaaaaal folk sejler.. er gdk bare blevet blank.dk?
Vil da skide på om vi har nogle af verdens bedste hold.
Det ændre ikke på som Divi skriver at selvom vores hold er gode,
så har vi ingen enkelt hvis spiller som er så gode.
Slap dog af på at tro hvor gode folk er individuelt..
Ryg en bong & tag en pille. christ
Er jeg ynkelig og høre på??
- begrund tak (:
Nah, spille kun gather når jeg har røget (: så må du jo selv bedømme..
- Det også derfor bo ikke er så god..
det ihvertfald ikke din studenterhue som trykker (:
når man bliver nomineret til mvp ved ESWC, vil det ikke BARE sige at man har spillet ET godt lan. selvom jeg heller ikke synes at wantz er verdens bedste, gør han det fandens godt alligevel. det er sjældent man har hørt at wantz skuffe til lan, generelt source.
at du har spillet en tilfældig gather og skudt ham få runder, vil ikke gøre dig hverken god, eller wantz dårlig. det er gather din hat.
og forresten, det der skill shit du hoster op med, skrid langt væk med det. længere er den ikke. du gør dig selv til grin.
Du har ret... han fattede lige så lidt som dig... men så er i jo også på bølgelængde... christ.. tvivler på nogen af jer 2 nogen sinde har været til et lan.. i ved ikke engang hvad MVP er og sidder og kæfter om det på forums.
du er jo tydeligvis evnesvag? hvis man er mvp er det korrekt nok at man kan har været den bedste til lanet. men når man bliver nomineret til mvp ved ESWC så vil det IKKE _BARE_ SIGE AT MAN _KUN_ HAR SPILLET _ÉT_ GODT LAN, men at man rent faktisk er en rigtig dygtig spiller, da man ud fra det OG de MANGE andre GODE resultater og præstationer kan sige at han er satans god. udover at blive nomineret til ESWC, fået en 2. plads til nogen af de største lans (grundet Verygames som har været uovervindelige i noget tid), vundet satans meget
rheder: "ingen i dk er mere end mid+ skilled.. så kom igen"
zlam: "Dk har nogen af verdens bedste css spillere. Så drop da lige det der"
anxiety: "hvem skal bestemme hvad mid og high er? der er jo ikke nogen krav eller love der skal opfyldes for at være high?"
pis af med dit lorte skill fordeling, det er nyttesløst og er ikke en skid værd.. det siger en del om hvor dum du egentlig er
lige taget fra hans profil
2008 - 1st - SLAP LIVE #15 (imbaunknowns)
2009 - 1st - SLAP LIVE #17 (über G33KZ)
2009 - 1st - The Blast #1 (Ministry of Defence E-Sports)
2009 - 1st - Danish Esports League Season I * (Imperial eSports)
2010 - 1st - ESL Major Series Season V * (Imperial eSports)
2010 - 1st - Danish Esports League Season II (Imperial eSports)
2010 - 1st - DSRack LAN #1 (Imperial eSports)
2010 - 1st - ESEA Invite EU Season II * (Imperial eSports)
2010 - 1st - XLFrag FRAGTIME #1 * (Imperial eSports)
2010 - 1st - Danish Championship (Imperial eSports)
2010 - 1st - Copenhagen Games (Imperial eSports)
2010 - 1st - Copenhagen Games (Most Valuable Player Award)
2010 - 1st - The Last Danes LAN (teamclankulpåmorfar)
2010 - 1st - The Blast #2 (über G33KZ)
2010 - 1st - DSRack LAN #3 (BYOC) (Reason Gaming)
2011 - 1st - HKLAN #4 (Reason Gaming)
2011 - 1st - Danish Championship (Reason Gaming)
2011 - 1st - SLAP LIVE #23 (CKRAS Gaming)
2011 - 1st - ESH Full Tilt Poker Rush Poker Challenge * (CKRAS Gaming)
2011 - 1st - Electronic Sports World Cup EU Qualifier * (CKRAS Gaming)
2011 - 1st - ESH GIGABYTE G1 Cup * (CKRAS Gaming)
2011 - 1st - One Night In Copenhagen (Gaming4Life)
2011 - 1st - One Night In Copenhagen (Most Valuable Player Award)
2011 - 1st - EnergiMidt Superstars *
2011 - 1st - EnergiMidt Superstars * (Most Valuable Player Award)
2011 - 1st - Gaming.dk LIGA #1 *
2011 - 1st - ESH Buffalo Challenge *
2009 - 2nd - InGame One Day Cup (über G33KZ)
2009 - 2nd - SLAP LIVE #18 (Ministry of Defence E-Sports)
2010 - 2nd - ESL European Nations Championship (Team Denmark)
2011 - 2nd - ESWC 2011 (CKRAS Gaming)
2011 - 2nd - Electronic Sports World Cup (Most Valuable Player Award)
2011 - 2nd - Multiplay i-Series 44
2008 - 4th - SLAP LIVE #16 (flux)
2009 - 4th - Outpost on Fire 3 (Ministry of Defence E-Sports)
2009 - 5th - ESEA Open EU Season I * (Ministry of Defence E-Sports)
2010 - 5th - DSRack LAN #2 (flux)
2011 - 5th - Copenhagen Games (Reason Gaming)
2011 - 5th - ESL Major Series Season VIII * (Copenhagen Wolves)
* denotes online tournament
1st place finishes - 23
2nd place finishes - 6
3rd place finishes - 5
btw. så har du ikke nødvendighvis været den bedste til lanet som MVP
MOST VALUE PLAYER -> VALUE ...
Det bliver fucking kåret af en afstemning til de store lans.
Det har ikke noget at gøre med om du er den bedste til at skyde ansigter, det har noget at gøre med hvor stor Værdi du har haft for dit hold igennem lanet.. christ.
Jeg sagde aldrig bo var en lorte spiller.. Men det jo ikke kun ham som har vundet de lans din hat.. han har haft et hold som nok også havde nogle ok spillere skal du se..
Han havde aldrig vundet en skid alene.
Lad vær med at gøre ham større end han er... fanboy
fordi vi diskutere noget der omhandler wantz, behøver jeg ikke at være fanboy? det er derimod dig der bruger han rigtige navn i vores samtale, som at du kender ham irl og at i er venner. drop det
ja. det er jo klart at han har spillet med et hold, det er trods alt 5v5 turneringer, men alligevel kan han godt være hjernedød? det er ikke kun de fire andre der skyder nogen.
Hahaha .... "bruger hans rigtige navn som om i er venner IRL" den fra alligevel smilet frem..
Ja jeg bruger de spiller jeg kender rigtige navn.
- Jo tak, jeg har snakket et par gange med bo (: jeg kender flere topspillere.. ikke personlige venner, men jeg har snakket med mange et par gange på mumble (:
- Har kendt søren(socn) i 6 - 7 år, og fået snakke med flere spillere igennem ham (: så bare fordi du aldrig har snakket med nogle af dem fordi de ignorere dig kan vi andre jo godt have venner højt oppe (:
det var da godt du kunne få smilet frem, så er du jo ikke helt lam :-----D
så du kender dem altså fordi i har snakket over et program og spillet et computer spil samtidig? fedt
jeg og resten af alle der læser det her er jo dybt ligeglade med hvem du har spillet og snakket med, ingen har spurgt dig ind til det så hvorfor besvare du mig med det? går ud fra at du ikke har et særlig fedt liv uden for gaming ud fra dit blær omkring computere spillere der har opnået noget med deres spil, hvor fedt er det altså :D sry2say.
Jeg har skam et meget fedt IRL (: Jeg bor i kina og opnår mange buisness cash (:
- hvorfor jeg besvarede dig med det? ved ikke om du kan huske vi havde en lang diskussion med bo? pas, er det allerede sivet ud? så skrev du at det lød som om jeg kendte ham IRL og shit, så besvarede jeg med at jeg har snakket et par gange.. et par er 2.. det ved jeg ikke om du lærte i folkeskolen (: ?
Nej jeg er også stoppet counter gud tak og lov for det (: for scenen bliver da kun fyldt med dummere & dummere folk..
- men altså, når du sidder og gamer counter i b tunering kan jeg sidde og grine af dig når jeg vinder lans i andre spil (:
Jeg har set dig spille, og du skal vist ikke snakke kæmphøj om lan.. Du er piv elendig og fatter ikke til højre og venstre! tak god dag (:;!
Nu skal man også kende folks stemme for at have snakket med dem :D
- hahahahahahahhahaha du er latterlig lille barn.
Sidst jeg snakkede med bo er ved at være 3 - 4 måneder siden. så du må sku undskylde, men jeg kan ikke svare på dit spørgsmål (:
Men hvis du kan kende alle folks stemme du har snakket med er du sku noget af en helt..
- du helt blæst. har røget på min bong mens jeg er i kina?
- hahahahah den må du vist længere ud på landet med.
ingen i dk er mere end mid+ skilled.. så kom igen (: