Tilbage til forsiden
SteelSeries CS:Source Liga

Counter-Strike: Source » Generelt

Sidste indlæg

Profiler til Organisation

Goddag Forum Gaming.dk

Med dette debatindlæg er meningen ikke at søge spillere til en organsitation men derudover søger jeg person(er) til opstart.
Først vil jeg lige skrive lidt om mig selv:

Mit navn er Jesper Lindstrøm Nielsen, går på skanderborg Gymnasium på 3 år, ud over det ejer jeg firmaet webcomfort hvor jeg laver hjemmesider for små og mellemstore firmaer. Jeg har selv spillet CS og CS:S i ca. 5 år dog stoppede jeg med at spille i clan for 2 år siden. Jeg bor i en lille by nord for Horsens og er 18 år.

Da jeg for lidt tid siden blev grebet lidt af at starte en ny esport organsitation søger jeg en eller flere personer der er klar på ideen og er klar på at tage ansvar og vil gå ind i projektet, lidt om personen(-erne) jeg søger:

Du skal være +16 år gammel, have kontakter eller noget at gå ind i projektet med. ud over det skal du være frisk og udadvendt og klar på at tage kampen op.

Hvis det lyder som noget som dig så skriv en mail til mig på: Jesper@Webcomfort.dk eller skriv en kommentar til indlægget.

husk det er ikke de enkelte krav der indikerer om du kan bruges men helheden!
(Ingen flame tak, gider ikke høre på hvad i mener og syntes af negativ retning!)
Flere |
Jordz Fredag d. 30. november 2007, kl. 13:38

Fingernem
Fredag d. 30. november 2007, kl. 13:41
1
GL HF med dit projekt - håber du finder de rette personer :)
Man kan ikke købe engle - man kan møde dem!! :D
Ronnie | ok
Fredag d. 30. november 2007, kl. 13:57
2
Om du tager det som flame eller ej, det må du selv ligge og rode med. Esports organisation er altså et bredt term. Hvad er det præcist du har i tankerne?
Selvfølgelig kan folk bare spørge ind til det, hvis synes det lyder spændende. Jeg tror bare du kan undgå mange unødvendige henvendelser ved, at løfte sløret lidt eller ligge kortene på bordet.
eyal
Fredag d. 30. november 2007, kl. 17:43
4
Det er soleklart hvad manden søger.

Han søger initiativtagere til at hjælpe ham med at komme igang med projektet, folk der har forstand, kontatker og resourcer til at være højrebak i sådan et projekt.

Ansøgningen er skrevet uden konkrete krav, da du kan have 1000000 forskellige kompetencer og grunde for, hvorfor du lige skulle kunne hjælpe med sådan et projekt.
Ronnie | ok
Lørdag d. 1. december 2007, kl. 13:04
11
Jeg kan godt læse hvad han søger, men det besvarer stadig ikke mit spørgsmål, om hvad for en organisation det er han vil lave.
eyal
Lørdag d. 1. december 2007, kl. 15:03
13
"en ny esport organsitation"

Jeg citerer bare. Men hvis du ikke er klar over hvad det går ud på, så er det helt sikkert ikke dig han søger, så derfor behøves du ikke bruge flere kræfter på at stille spørgsmål til en ansøgning som du alligevel ikke vil besvare
Ronnie | ok
Søndag d. 2. december 2007, kl. 01:03
19
Tro det eller ej, men jeg prøvede faktisk bare at være flink. Desuden kan jeg da se, at jeg ikke er den eneste som ik' er/var klar over hvad han søgte.
eyal
Søndag d. 2. december 2007, kl. 18:40
23
Nej der var 1 til der heller ikek forstod hvad en e.sport organisation helt præcist er, men det har heller ikke noget med det at gøre at hans ansøgning ikke kræver mere uddybelse for at de rette mennesker kan forstå hvad der kræves af dem hvis de vil være med.
Ronnie | ok
Mandag d. 3. december 2007, kl. 11:00
26
Ej men læs nu for pokker hvad jeg skriver. Han vil starte en esports-organisation, hvilket er mega bredt(multigaming, community, turneringer, hiv dig i pjorten osv. osv.). Han søger folk til at tage ansvar og varetage forskellige opgaver, hvilket er megabredt. Jeg spørger derfor hvad det helt præcis er han vil lave, da det derfor vil være nemmere at vide hvilke arbejdsopgaver der er at vælge imellem.

Så lad nu være med at køre rundt i, at han har besvaret det i posten, for det har han(om du vil det eller ej) ikke.

Edit:
Det skal dertil lige siges(inden vi bevæger os helt væk), at jeg nu engang forsøgte at være flink ved at spørge, da jeg tænkte at folk ville være mere åbne hvis de vidste hvad det præcist drejede sig om. Jeg ønsker ham naturligvis også held og lykke med projektet.
Redigeret: Mandag d. 3. december 2007 - kl. 11:04
eyal
Onsdag d. 5. december 2007, kl. 09:16
29
Nej esport er ikke = community og turneringer, og jeg er sikker på at det ikke er det han i første omgang søger folk til.

og så er der ikke meget tilbage på din liste. En esport organisation er ret præcist sagt, så det lyder vidst til at det er dig der ikke er helt indforstået med hvad der skal til for at få en esport organisation igang.

Du kunne jo tage det her til efterretning og tage det som hjælp i stedet for flame, ligesom dig egen post var en "hjælp" til ham der skrev ansøgningen.
Ronnie | ok
Onsdag d. 5. december 2007, kl. 14:17
31
Du forstår jo stadig ikke hvad jeg skriver, så jeg udpensler lige lidt mere. En organisation er en organisation(det bagvedliggende), men interessefeltet kan være bredt. Er det forkert at spørge om interessefeltet?

Edit:
Jeg ved ik' helt hvordan jeg skal tage det. Jeg ser det ikke som egentlig flame, men jeg ser det såsandelig heller ikke som en hjælp, når det ser ud som om vi skriver forbi hinanden.
Redigeret: Onsdag d. 5. december 2007 - kl. 14:19
Don_Jabbe
Onsdag d. 5. december 2007, kl. 14:43
32
Hvis du snakker om hvilke spil der vil blive interessefeltet er det ca. som flg.:

CS:S, WC3, WoW, BF2, evt. CS og Fifa.
eyal
Torsdag d. 6. december 2007, kl. 08:58
35
Tak :)
Jensenn
Fredag d. 30. november 2007, kl. 15:46
3
forstår heller ikke helt hvad det er du søger?
du rammer bedre hvis du sigter
cpx- | dz
Fredag d. 30. november 2007, kl. 18:26
5
Han har styr på hjemmesider og kan sikkert stå for opbygningen af esport organisationens hjemmeside, så kan det være hans søger nogle der har kontakter og fx kan skaffe sponsorer?
Nogle managere..
Det han skriver er jo meget bredt:]
http://www.amerikansk-fodbold.dk
Jensenn
Fredag d. 30. november 2007, kl. 19:27
6
ja okay, det lyder interresant jo :)
Brumme
Fredag d. 30. november 2007, kl. 22:52
7
spændene ::)
#alphaMatrix
www.alphaMatrix.dk
zKod | knowme
Lørdag d. 1. december 2007, kl. 00:52
8
Har snakket med ham.

Han vil have top-hold ind i hans organisation, men han har ingen penge til at give dem turer til LANs. Dog sagde han at han havde "muligheder". Ud af nysgerrighed spørger jeg hvad for muligheder han fabler om.

Åbenbart kunne han oprette en hjemmeside som var ultra kreativ og som mange mennesker ville have lyst til at kigge på.

Jordz: Fordi du laver en hjemmeside, så får du automatisk opfyldt de krav som stort set alle top-hold vil stille?
^ I have copyrights for this
HowarD-
Lørdag d. 1. december 2007, kl. 02:04
9
ER til dels enig med det du siger.

Man kan tolke dette ud fra et E-business synspunkt. Hvis dette er tilfældet, så vil en simpel hjemmeside ikke gøre meget. Og med simpelt mener jeg ikke kodningen, men det pure faktum, at det er et trin i et meget større sammenhæng. Et er at designe en hjemmeside, hvilket de fleste med en indgang til it kan, et andet er at få denne hjemmeside ud til masserne. Om dette sker vha offline medier, online eller for den sags mund til mund, så er der jo ingen tvivl om at det er et stort projekt. Hvis altså man har i sinde og ambitioner om at skabe noget over det normale.

Det kan lade sig gøre at finde initiativtagere blandt unge personer - men at regne med holdbare kontakter fra folk i alderen 16, så syntes jeg man strækker det lidt. Derudover syntes det at være en lidt misforstået koncept, at man kan skaffe sponsorater op ud af praktisktalt ingenting.

Udover dette, så er det da et sjovt og spændende koncept, som udentivl kan bruge friske initiativtagere, hvis det skal ende med at være en plausibel orginisation. Så ønsker self. held og lykke til.

zKod | knowme
Lørdag d. 1. december 2007, kl. 16:28
14
Jeg er enig med dine punkter, dog mener jeg stadig ikke at det er muligt at skaffe top-hold ud fra at oprette en simpel hjemmeside.
Jensenn
Lørdag d. 1. december 2007, kl. 02:40
10
hvis vi nu sagde man ikke som sådan havde løst til at join din e-sports organisation som sådan, hvor meget skulle sådan en website så koste? lidt træt af den gamle xippy tbh ^^
Jordz
Lørdag d. 1. december 2007, kl. 17:25
17
Spørge du hvor meget en side koster?

hmm det er svært at svare på og især når jeg ikke ved hvad du gerne vil have på din "side" men du kan kontakte mit firma på support@webcomfort.dk så kan vi give dig et tilbud, husk skriv grundigt hvad du gerne vil have din side skal kunne!
Jensenn
Søndag d. 2. december 2007, kl. 20:12
24
ok, skal tænke over det, men en fra mit hold er ved at lære hmtl og er tilsyneladende færdig med det, lige nu bakser han bare med selve templaten som vist er ret svær at lave..
Jordz
Mandag d. 3. december 2007, kl. 14:10
27
hehe det blir ret besværligt at holde opdateret hvis i kun laver det i html :P men held og lykke i er velkomne til at skrive..
Jensenn
Mandag d. 3. december 2007, kl. 17:16
28
har ingen forstand på det :D det er bare hvad han bruger O_o
Jordz
Lørdag d. 1. december 2007, kl. 14:32
12
Hej alle sammen – og tak for alle jeres kommentarer.

Først vil jeg sige, at jeg godt forstår jeres skepsis omkring dette projekt, for mange af jer har sikkert været med eller fulgt sådan et projekt før, og som jeg også ved, er det de færreste af sådanne projekter der egentlig lykkes!

For lige at få en ting på plads med zKod vil jeg sige, Ja jeg sagde til at jeg ikke umiddelbart havde penge til at smide i projektet for at købe et tophold, da jeg ikke mener at tage penge fra sin egen private lomme er vejen frem til en ordentlig organisation.
Derimod mener jeg at man før man finder sig sit/sine hold skal have omgivelserne i orden, så man også kan beholde holdene i længere tid end hvad din egen pengepung rækker til.
For at et hold gider at gå ind under din organisation skal der være tillid og man skal kunne vise at man kan holde ord og opfylde holdets trang til support, derfor skal omgivelserne være i orden så denne support er klar inden holdet kommer!
Med omgivelser mener jeg at man skal have skaffet de nødvendigste sponsorer, til f.eks. server og alt det andet habengut. Der ud over skal man kunne vise sig selv frem, med et flot og visuelt medie, altså en præsentabel side, som ikke blot er hentet og opbygget med en af disse haltende opensource, CMS systemer men med en ordenlig og flot, unik portal som kan tilfredsstille folket, og det er dette punkt jeg vil kunne stå for da jeg har mulighederne og kontakterne både til designere og kodere til at få lavet dette job.
Derudover som HowarD- rigtig nok siger skal man have fat i nogle folk som kan repræsentere sin organisation og bringe den ud til folket, og dette punkt er blandt andet en af disse ting jeg mangler hjælp til, da jeg ikke rigtig har kontakterne til de større nyhedsportaler som vi er nød til at have fat i for at få løftet et sådan projekt.

Til sidst når alle disse ting er i orden vil man også begynde at kunne finde sig et nogle værdifulde sponsere som vil hjælpe en med at give det sidste til at kunne tiltrække holdene.

Og så kommer det svære så, at finde det hold som man mener, kan tilfredsstille organisationen men også det hold organisationen kan tilfredsstille, og her er det vigtigt at kommunikere meget og få vist hvad man kan så man for bygget en ordentlig troværdig hed op imellem sig. Troværdighed er alfa-omega for at skaffe det såkaldte tophold!

Håber i forstår, hilsen Jesper.
zKod | knowme
Lørdag d. 1. december 2007, kl. 16:41
15
Jeg er enig med dig i at tingene skal være klar til når du evt. finder et hold til at spille for dig. Dog siger du at du ikke finder det nødvendigt at trække penge op af egen private lomme, okay men så lad os smide det ind i rækkefølge:

Du laver en hjemmeside, fint... Det kan du selv klarer, hvor mange andre er nødt til at betale for dem (penge...)

Du vil have et top-hold, godt... Du kan bare ikke betale for det, ergo du skal have financiel backup efter som du heller ikke gider tage egne penge op af lommen.

For at få en financiel backup skal du enten sælge noget, eller få sponsorer som vil hjælpe dig op. For at kunne få financiel backup (vi snakker stadig om penge og ikke hardware eller gear, hvilket ikke gør det lettere på nogen måde), skal du kunne udvise resultater. Hvis du kan finde en sponsor som vil sponsorer penge så dit top-hold kan komme til fx. Dream-hack, uden nogen form for garanti at top-holdet overhovedet kommer til at præstere noget, så sig "Hej" fra mig.

Og, ja, lol på du tror at 16-årige har vise kontakter som kan få netop din organisation op at stå. Når man ser fx. Mousesports som har 19+ på deres staff.

Man kunne sammenligne det du prøver på med at, man prøver at starte et milliard firma op men har kun 25 øre i lommen.

Men jeg glæder mig da til at se om du kan overgå alle forventninger :p
Redigeret: Lørdag d. 1. december 2007 - kl. 16:44
Jordz
Lørdag d. 1. december 2007, kl. 17:24
16
Med en hjemmeside, (hvis du bygger den på en ordenlig måde) giver det dig mulighed for reklame. og sælge annoncer, det er også derfor at folk som kan skaffe besøgende og få os "ud" på scenen og holde projektet igang kan hjælpe med at skaffe de penge du ikke tror kan komme på anden måde.
Ravn | innergy!
Lørdag d. 1. december 2007, kl. 20:30
18
jeg vil nu give Jordz lidt ret her zKod..

det er fuldt ud muligt at sælge "adds" i form af bannere, billeder, små animationer etc. og der er helt sikkert også interesse for det.

Held og lykke med projektet :)
INGEN KENDER MIG! :D
zKod | knowme
Søndag d. 2. december 2007, kl. 01:25
20
Yeah, of course er der penge der... Men for at kunne tjene noget på det, er du nødt til at have et sted hvor folk glor ofte, og faktisk klikker på de reklamer der er.

Hvilket minimere profitten.. Men ellers rigtigt nok.
Ravn | innergy!
Søndag d. 2. december 2007, kl. 01:35
21
jep, men altså, jeg klikker sku tit på random holds hjemmeside, og tror jeg også andre gør, især vis holdet har fået bare LIDT omtale, så tror i enden du godt ku få lidt penge ud af det.
INGEN KENDER MIG! :D
eyal
Onsdag d. 5. december 2007, kl. 09:18
30
Og han har allerede fået reklame igang, han søger jo også folk der har kontakterne til at få disse sponsorater realiseret og solgt.
Monkey_Gekko
Søndag d. 2. december 2007, kl. 01:44
22
"Og, ja, lol på du tror at 16-årige har vise kontakter som kan få netop din organisation op at stå. Når man ser fx. Mousesports som har 19+ på deres staff."

Nu siger han jo ikke at han leder efter 16-årige.. men derimod 16+.. det vil sige som alle nok forstår at det er alle over 16.. han søger jo folk som har kontakter.. og hvis der nu var en 16 årig der ude som havde nogle kontakter, så kunne den person så kontakte ham..
NINJA
The Cake Is A Lie
Don_Jabbe
Mandag d. 3. december 2007, kl. 00:15
25
Det lyder klart som et spændende og udfordrende projekt du vil til at starte!

Det kræver massere af gå-på-mod.

Kunne jo være at vi lige skulle tage en lille snak på et tidspunkt :)

Held og lykke med projektet!
Lense | team8660
Onsdag d. 5. december 2007, kl. 14:47
33
Dette indlæg er blevet slettet af en administrator
www.Lense.dk
eyal
Torsdag d. 6. december 2007, kl. 09:02
36
Utroligt hvor du dog kan udtrykke dumheder. Burde du ikke bare blive i sengen idag?
Palle | team8660
Onsdag d. 5. december 2007, kl. 15:14
34
gl med det modella! hvis du får stablet noget på benerN fixer jeg team! :--DDD
Quitters never win. Winners never quit.
JEG TILBEDER BNJI!

Deltag i debatten

Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar..
Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!

Log ind

Bruger
Kodeord
Husk
» Opret profil
» Glemt kodeord?

Information

For at få det fulde udbytte af Gaming.dk, kræver det at du har oprettet en bruger.

Det tager ikke mere end 2-3 min. og er selvfølgelig gratis.

Seneste CS:S indlæg

Counter-Strike: Source Theblasts MVP? (72)
Counter-Strike: Source Management & Staff (23)
Counter-Strike: Source Anderkendelse (64)
Counter-Strike: Source ny update i ... (12)
Counter-Strike: Source Mussemåtte ... (18)
Counter-Strike: Source Godt CSS-team navn? (56)
Counter-Strike: Source Mest overvuderet ... (98)
Counter-Strike: Source Værste skuffelse? (141)
Counter-Strike: Source LAN i Østjylland! (20)
Counter-Strike: Source Nyt lan event inc ... (157)
Counter-Strike: Source stv - TB4 (7)
Counter-Strike: Source Demoer fra Theblast (28)
Counter-Strike: Source Danske unge ... (513)
Counter-Strike: Source Hjælp mappe (5)
Counter-Strike: Source Email til Steam Acc (8)
Counter-Strike: Source Netpartyfyn træf? (1)
Counter-Strike: Source Kan ikke enter ... (6)
Counter-Strike: Source CSS hjælp? (19)
Counter-Strike: Source eStrike DM server ... (15)
Counter-Strike: Source Lans? (3)

Seneste NON-GAME indlæg

Offtopic Eksamen (31)
Offtopic Sommerhits (16)
Offtopic Danmarks flotteste ... (58)
Køb og Salg Vil du bytte... ... (13)
Offtopic Hvilke events (24)
Offtopic bayern vs chelsea (88)
PC Relateret Mic. Boost turn ... (0)
PC Relateret Pc lagger i css ... (20)
Køb og Salg Salg af 200kr ... (33)
Offtopic Kort virker kun ... (3)

RTS Games

League of Legends Teamet søges. (10)
League of Legends Team på EU West ... (4)
League of Legends 4 members søges EUW (1)
League of Legends Ranked low elo (7)
League of Legends Søger support og ... (2)
League of Legends LoL Team. (27)
League of Legends Support til ... (4)
League of Legends Teamet søges. (0)
League of Legends 1450 elo LOL live ... (2)
League of Legends Best support eu - ... (6)

FPS Games

Battlefield BF3 mangler nogle ... (10)
Counter-Strike 1.6 Top 10 Players i ... (60)
Battlefield eXACTA- mangler 1 ... (12)
Battlefield DED Søger Membs (52)
Battlefield Nyt bf3 team (19)
Battlefield Hej. RsK Søger ... (34)
Battlefield Leder efter folk ... (10)
Battlefield BF3 Play like a ... (11)
N/A Explicit Gaming ... (16)
Battlefield Apocrita E-sport ... (1)

Spilkonsoller

Playstation Mates at spille ... (5)
Playstation Ps3 kan ikke logge ... (4)
Playstation mates mw3 ps3 (2)