Nej RizC, det fanme ikke care at en dansker kan være så skudt i hovedt, en bare dum hacker ville ikke wallhacke, når der bliver taget screenshots hele tiden!:D
JEG SYNTES DET ER KONGE AT MINE MATES HELE TIDEN BLIVER TAGET FOR SNYD, GAL JEG VAR HELDIG AT HAN IKKE NÅEDE AT JOINE MIN KLAN, MAN! VI SKULLE HAVE VÆRET LAN OG ALT MULIGT SÅ HAN KUNNE GIVE MIG DET
Hej. www.addicts.dk/hax.rar
- Believe it or not.
Derudover har jeg valgt ikke at stoppe source. Ihvertfald at prøve på det, selvfølgelig hvis jeg bliver flamet for meget, kan det jo godt ske.
Men som en form for garanti vil jeg i fremtiden ALTID have xray anticheat kørende imens jeg spille source.
Hvad kan jeg sige? - Jeg tvivler på at nogen vil tro på følgende besked. Men det er sandt.
Derfor, vil jeg også på alle måder gøre det 100% klart at jeg i fremtiden ikke benytter hacks ved at bruge xray anticheat. Findes der andre programmer, der kan klargøre at ens spil ikke benytter snyd? - i så fald . Lad mig bruge dem, og please ikke svin mig til.
Til dem der påstår det er 10 gang jeg er blevet taget for hax? - Kan jeg få den forklaret nærmere, samt nogen beviser?.
Som jeg sagde, går jeg ikke ud fra nogen tror på det.
- Men hvis jeg nu kører de nødvendige anti-cheat programmer, som fremover ville bevise at min comp er clean. ville du så igen kunne finde på at spille en mix med Unlimited ?
Det kan godt være du har cheatet i nåwn vigtige kampe - careface på det er ligeglade.
Men de mix jeg har spillet imod har du suttet, så tror næppe på at du er CheAteReN__ ..
Agreed. "Din computer - dit ansvar"
- Men mit endelige spørgsmål er om jeg ville kunne accepteres til at spille på gamings ventrilo igen - ved selvfølgelig på alle mulige måder at klargøre at jeg ikke benytter mig at eksterne programmer. Eller vil det virke utroværdigt? - Når alle har set et screenshot.
haha mate, du er genial :D
jeg kan også huske en gang hvor jeg fakejumpede i en mix mod unlimited på portene i d2 som ct, og der kom et skud oppe fra t-spawn af fra hr unlimited..
et eller andet sted i verden, håber jeg du kan blive mobbet ud af scenen. At folk sidder og sviner dig, så du ikke gider css mere. Hurra for det, én mindre cheater på den danske scene!
det kan ikke passe at en mate har 10 forskellige brugere af dig under friends. sådan noget smider man ikke bare væk, din lillebror kan måske hacke på det første, men så bliver man jo nok klogere, supermand.
Velkommen til Team addicts hjemmeside, vi er p.t under konstruktion, men vil snart komme op med en masse spændende nyheder om det kommende addicts line-up og hold.
hihi.. er det en lidt skidt start at lægge ud med at få flere spillere knaldet for cheat? eller er det bare fordi at i leder efter det cheat der ikke bliver sporet før i kommer med en masse spændende nyheder om hætter og "tilfældige" hætter genne diverse ting. :P det tegner lyst for jer! GL herfra :)
Kingo. - Vi vidste ikke han haxede før han blev bustet med demo i kamp. Jo, vi havde da mistanker - men hvis du tror vi har siddet og snakket sammen om at hacke, så kan du godt tro om igen. Angående hjemmesiden, kan jeg ikke rigtigt se hvad det citat hører hjemme på dette topic. Det her topic er jo henvist til mig, angående screenshottet. Hvad klanen yderlige har med det at gøre, kan jeg ikke se er relateret til dette topic.
det at lige pt. er det 33.333333% af jeres clan der er under cheat anklager.. og nok også lidt mere end bare anklager.. ;) og hvis i har haft endnu en der har cheatet som jeg må gå ud fra i har kicket.. så er det hele slående 50% af clanen.. men man kan jo godt være en clan selv om man cheater.. det er da ikke det :) og det er 110% go' underholdning.. :)
- Og regner da med at teamet som helhed ville kunne komme til at fungere igen.
Jeg vil gerne lige pointere at de andre mates fra clanen jo ikke har noget som helst at gøre med et screen der er taget på denne computer. + At Kingo ikke er en del af Addicts mere
Redigeret: Mandag d. 17. december 2007 - kl. 21:45
Unlimited ,
Jeg har på et tidspunkt hørt en lydoptagelse taget over vt med en samtale mellem dig og en eller anden person. hvor du ordret sidder og fortæller ham at du har cheatet. så det undre mig faktisk ikke at du gør det nu også.
Og din undskyldning med din bror. det er det lammeste jeg har hørt ..!
- Som du så sjovt nok vel ikke har - fordi den mystisk vis er blevet "væk" - Jeg tror ikke på det.
Men okay - nevermind what happened. Nu er det screen uploadet.
Jeg mener bare. Hvordan skal jeg så move-on?
Skal jeg droppe spillet? - For det ville da alligevel være ærveligt.
De screenshots der var vedhæftet (burde have taget noget flere ingame) - beviser jo ikke at der aldrig har været hax på. Men det beviser da, at under de kampe jeg har spillet med screenshots taken - at det er mit normale niveau, og dermed uden hax.
Altså, fair nok - Mener i bare efter den her episode - jeg bare skal droppe source?
Eller , som så mange andre bustede. Skifte nick - og move on?
Hold en pause og gå under jorden i et stykke tid. Evt. skift nickname, da "unlimited" efterhånden er ret grumset til efterhånden. Gl i fremtiden, lad nu være med at dumme dig igen.
Admins herinde magter ikke det store, men det er måske pga. udviklingen af gaming v2, det skal jeg ikke kunne sige. Nu er der så kommet 4 nyheder op på snart 1 uge, selvom der er mange flere at skrive om... HER ER STENEREN, så man får lyst til at flame, skrive latterlige indlæg, være flabet osv. for at her sker lidt !!!
Redigeret: Tirsdag d. 18. december 2007 - kl. 17:20