Er jeg den eneste her der går rundt og tror vi har et landshold der ikke kan spille op med det danske landshold? og er der nogen der kan give mig en god grund på, hvorfor landsholdet er sat sammen med de spillere, der nu spiller der ?
Det er så dejligt nemt, og havde du søgt og læst de tidligere nyheder om udvælgelsen af holdet og de forum indlæg der har været, ville du også vide det...
1. Landsholdet sidste år bestod af 80% MYM spillere og der sparkede de seriøst røv og fik en flot 2.plads. MEN ALLIGEVEL, var der rigtig mange der istedet for at fokusere på de lige havde vundet sølvet, istedet skulle svine dem til... "Hvorfor er der så mange MYM spillere på holdet, når der er så mange andre... bla bla bla" - samme smøre som du faktisk skriver i dit indlæg...
2. Konsekvensen deraf bliver jo at næste gang der skal vælges et landshold, så giver de gode spillere da ikke bruge deres fritid og tid væk fra deres faktiske normale hold, på at spille i de danske trøjer, når der findes så kortsindede folk på scenen - groft sagt.
3. Der blev spurgt flere spillere også MYM folk om de ønskede at deltage og det ønskede de IKKE pga. tidsmangel og pga. den HETZ folk kørte på dem...
Tænk et skridt videre... det er folk der bruger deres fritid på at kæmpe for Danmark... når de ikke engang har støtten fra deres egne folk, hvorfor fanden skulle de så gide spille for dem igen...
Nu har vi så senariet igen... hvor et nyt landshold går op i det med sjæl og blod... og istedet for at den danske scene ser det fra en ny mulig vinkel, ud fra den situation der nu er givet, så begynder folk at SVINE dem til igen... Tror du så de spillere vil spille til næste år...
Hvor mange år regner du så med der vil gå før der ikke er nogle top spillere der vil støtte den danske scene og landsholdet?? 5-6 mand på et hold pr. år og så kan du dividere med antal top spillere... SHIT!...
Måske man burde tænke lidt mere på at det er drenge der spiller godt og har tiden og dedikationen/viljen til at kæmpe for danmark... OG FOR FANDEN DA - STØT DEM!!! istedet for alt den piveri... det er ikke et lønnet job de har.
Du / I der stadig er fjamsende forvirrede kan læse de tidligere forklarende indlæg omkring emnet. Eller hoppe ned til ZLAMs vise ord længere nede.
Det er da præcis sådan her, med alle andre sportsgrene. Det er da aldrig nogensinde sket, at der er nogle der er 100% tilfredse, og sådan er det altså nu bare engang når man spiller for en nation!? :D
PS. Nu skal det da lige siges at jeg da stadig støtter landsholdet, selvom lineuppet virker noget tyndt efter min mening.
Yeah, det er nok bare fordi man ALDRIG ser en tråd "FEDT TEAM DK" eller noget i den stil... 98% af ALLE topics der laves generelt, er negative i debat indledningerne - som om folk ikke har interesse eller fatter at positivt avler positvit... :d
Hvis MYM spillede imod TEAM DENMARK så ville danmark få smæk, de har valgt dem fordi de ikke er unknowns.???? der er ikke andre der vil tage tid il det
bjrnunge luk nu din fucking røv man kan ikk bruge et helt team mym som landshold som naxx sidste år brokked folk sig over der var for mange så shhhh.. hvis jeg var admin på site var du banned for 10 år men det er jeg heldigvis ikk ^^
GOGO TEAMDANMARK I HAR MIN STØTTE GÅ HELE VEJEN JEG SIDDER I SOFAEN OG hepper på jer..
FUCK HÅNDBOLD ^^
for det første må man kun være max 3 fra samme klan . for det andet mener jeg at landsholdet blev udtaget på grundbasis af at det skulle være nogle som ville det MEGET og at det var nogle som havde tid til at pracce med landsholdet.
ret mig hvis jeg ikke har ret . derfor er hele mym holdet ikke med.
vang skulle stå for team dk
han spurgte mym spillerne og de sagde nej (pånær orga der er klar som backup)
så skulle vang jo finde 4 andre der kunne sammen og gad bruge tid på det.
Jeg mener selv at valget er fint. Jeg har svært ved at se hvem der har mere skills/mere erfaring end dem der er med her.
Lokke, tapstar har bevist skills i både GIAL og hos CPH. Jeg ved at lokke ikke havde en god dag i sidste kamp men i skal ikke undervurdere lokke.
Jerm spiller jo i cph. Han har bevist skills på lan og online og er nok en af de største humør bomber på den danske css scene. Jeg har hørt flere udtale sig om at han er en af dks beste. Ikke pga ingame skills men fordi han har et godt humør og at folk spiller bedre når han er med.
Krogh.. ja jeg ved at han gamer noget 1.6 for tiden men det ændre ikke på at han er uberskilled og har da bevist skills mange gange.
Til dem der ikke ved det så har disse 5 spillere spillet sammen til SHG sidste år. De spillede for CPH og gamede nogle rigtig nice kampe og havde et godt teamplay.
Så stop whine. Næste år kan det være at vang ikke står for teamet og team dk istedet vælger en eller anden onliner som finder 4 af hans onliner venner til at lave team dk. Så længe man max må have 3 fra samme team og mym siger nej så er det svæt at finde bedre / andre spillere.
Jeg forstår godt at de ikke giver chancen til nogle random unge.
jeg håber bare at de næste kampe kommer til at være sejre istedet for tab :)
Hvis folk havde lyttet bare en smule efter ville i også vide at MYM og Reason(de danske spillere) har valgt at takke nej til at spille for landsholdet grundet de ikke har tid til det.
Landsholdet består muligvis af nogle spillerer som ikke er så aktive mere, men stadig er det nogle der har god rutine. Så det er jo nok bare et spørgsmål om at de lige skal igang. JA ved godt de praccer osv. men hav nu bare lidt tillid til vnG om at han har fået samlet et godt hold :).
MYM gad ikke så må det vel være forstået allesammen?.
Jeg synes det er et udemærket hold der er sat, lidt ærgeligt at MYMs spillere ikke vel, men det er nu forståeligt. Jeg synes bare der er nogle spillere jeg gerne ville have set på det hold?. kev1n ved godt han er backup, men han er ung og bliver IMBA hvis han bliver ved. 3k2 er helt sikkert god nok. og tjaee ellers så er holdet rigtig godt imo.
MYM gad ikke så må det vel være forstået allesammen?.
Jeg synes det er et udemærket hold der er sat, lidt ærgeligt at MYMs spillere ikke vel, men det er nu forståeligt. Jeg synes bare der er nogle spillere jeg gerne ville have set på det hold?. kev1n ved godt han er backup, men han er ung og bliver IMBA hvis han bliver ved. 3k2 er helt sikkert god nok. og tjaee ellers så er holdet rigtig godt imo.
Er der ingen andre i DK der kan gøre det bedre, nogle der muligvis er bedre på dagen og ALTID rammer formen ? Imo kan Orga sidde som 60 årig og stadig være toppen.. Fordi det er jo hans "kammerater" der styre det hele i sidste ende..
Er der ingen andre i DK der kan gøre det bedre, nogle der muligvis er bedre på dagen og ALTID rammer formen ? Imo kan Orga sidde som 60 årig og stadig være toppen.. Fordi det er jo hans "kammerater" der styre det hele i sidste ende..
Ja at han er venner med dem gør ham til en værdig fyr på landsholdet altid for det blir sgu ikke kigget andre steder en foran næserne på de der fyre der står for det.
MEN; "venner vælger venner :) simple as that!" har intet med min post at gøre!
Ja at han er venner med dem gør ham til en værdig fyr på landsholdet altid for det blir sgu ikke kigget andre steder en foran næserne på de der fyre der står for det.
MEN; "venner vælger venner :) simple as that!" har intet med min post at gøre!
fanden er det for noget pis og papir folk fyrer af, MYM takkede nej, og nu står vi med det andet bedst mulige lineup danmark kan få. Og så begynder alle så snart de taber til Østrig, at bombaderer dem med svinere (noget i den dur) etc. det hører da ingen steder hjemme, det vores landshold, og de sætter virkelig meget tid i det at stille op for danmark. De lavede måske ikke den bedste indsats mod Østrig, men de skal nok komme op på hesten igen, i stedet for alt det der kritik og hvad ved jeg, så støt dem! Så længe du ikke kan gøre det bedre selv, tror jeg bare folk skal knytte :)
Håber ikke dette lød stødende eller lignende på nogen måde, håber i forstår hvad jeg prøver at sige :D
og så kom den. Den mest ubrugelige sætning ever made altså.
"Så længe du ikke kan gøre det bedre selv, tror jeg bare folk skal knytte" Hvad i alverden er det for en omgang ævl.
Eks. Herrelandsholdet i håndbold kommer i finalen ved EM, de taber 40-10. Ville du så sidde og klappe i dine små fede hænder og juble, fordi du ikke er bedre end dem, eller vil du blive skuffet og irriteret? ........
Den skal forståes i den henseende, at de ikke er i toppen for sjov, og når man er i toppen prøver de fleste sgu at gøre en god indsats for at vinde. Og selvfølgelig har folk lov til at have deres frustrationer over at de taber, men man behøves sgu ikke at give dem negativ kritik så det basker hele tiden, de er sgu i de fleste tilfælde selv klar over deres indsats.
haha, tak tak. Men tænkte bare på, hvordan man selv ville have det :D, men du har sgu fået samlet et slagkraftigt hold, og alle spillerne har da en masse gode resultater på bagen, og i skal sgu nok komme op på hesten igen. :)
Som alle andre siger takket MYM nej til at deltage, på landholdet så hvorfor ligge et indlæg om det, jeg ville sku da heller ikke spille på et team, hvis alle bare svinet mig til fordi, man tabte en kamp. vågn op mennesker de har spillet en kamp fordi de taber den bliver der lagt indlæg ind om det.
VANG den tykkeste, loKKe den tyndeste, jerm den grimmeste, krogh den flotteste, paspaspas. og derfor tabte de! kom over til coach siro drik hjernen ud, kør lidt raket. så vil i være fuldstændig klar til næste kamp, både mentalt og fysisk!
N²'s resultater @ lan snakker for sig selv...
GL boys
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!