En af mine kollegaer har købt source til hans børn.. der er bare det problem at Der er blod i spillet.. de er ikke så gamle så derfor spørger jeg jer hvad cmd'en til blod er ? så der IKKE komme blod :)
det kunne også være at han skulle aktivere det der japaner hjælp der gør at din fjende bukker sig og tager hænderne bag nakken når de dør? Der er der ihvertfald heller ikke blod.
prøv disse cmds. så lægger den døde ragdoll sig ned på ryggen med armene over hoved.. total urealistisk da man ikke kan gøre sådan efter man er blevet skudt (?) :D
Jeg har desværre glemt det, men jeg kan huske at der var en nyhed om det engang - Det kan godt være det bare var pis, men så vidt jeg ved er japans (eller kinas) regering rimelig strukse omkring gaming, f.eks må folk kun spille 2 timers wow i japan
Det står nævnt et par steder inde på steamforumet, men jeg har endnu ikke kunne finde en command.
På tide å gi cass noen svar da pojker ;)
tror commando for å fjene blod = cl_show_bloodspray 0
og modells etter de er drept = cl_ragdoll_physics_enable 0
HÃ¥per og tror dette er rett ;)
#chydron @ qnet
Du besvarer følgende kommentar
Deltag i debatten
Det kræves at du er logget ind, før du kan skrive en kommentar.. Har du ikke allerede en profil, kan du oprette en gratis!
violence_agibs 0
violence_hblood 0
violence_hgibs 0
tror der er flere end dem så du kan reducere det men er ikke sikker