hejsa. Jeg søger en Mid+ skilled clan, jeg er en dreng på 13 ( Om nogle dage er jeg 14 :)), Jeg har en god humor og høber at clanen også har det ;). Jeg har VT og mIRC Alt, msn hele lorte,
ja blir nød til at skrive det igen da cave lukkede det andet topic xD men som sagt: jeg kan sige fra min side at han aimer godt især med DGL xD my dgl gud <3 aktiv glad men dog lidt whin når han er utilfreds med det der sker i spillet men en rigtig tl kan godt sætte ham på plads :) og så har han nogle geniale tacs i alle maps :)
Han bor i sønderjylland tæt på cerez tror jeg nok :D
Han spiller hver dag og altid..Og han kan godt komme til lan! tror jeg nok? :b
His my dgl gud <3 :D:D:D:D Og han hedder Bo... :D::D
Uhh jeg ved alt!! ! ::D:D:D:D
utroligt så meget jeg ved ! :D
Vil godt anbefale BO, kender ham personligt og samsoe der er en grund til han whiner når han spiller med jer som ingen tacs fatter og bliver ved med at snakke i en pcw..
han er godt nok ung og mange tror han cheater som f.eks. El Brix :) haha men det kan jeg så sige han ikke gøre...
han vil helt klart være et godt valg at få ind i enx clan.. og ja han er mid+...
jeg kan godt komme med på bootcamp og lan og alt det der. åber der er en clan der mangler xD, Så er jeg sku frisk, Clanen må gere have humor. men også seriøs!,
Meget konstruktive svar jeg har set fra dig.. "kæft idiot" og "skrid". Måske DU skulle pakke sydfrugterne og finde et andet sted at være en bitter lille 12-årig dreng der bliver misbrugt af sin far??
Det Kan Da Godt Være Vi Kan Bruge Dig ;D .. så må vi jo lige se hva du har at byde på ..
min msn er Shake@Jubiimail.dk
kontakt mig, så snakker vi - og så går vi videre derfra.
Men et GL HF skal du ikke snydes for ;)